Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2003 - 10:02 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Fjern konto

Hej

Jeg har givet min lillebror min computer, da jeg selv har købt en ny.

Nu er problemet bare, at hvergang han starter computeren op - logger den automatisk på messenger (med mit brugernavn) - og så bliver jeg jo selvsagt smidt af.

Hvordan undgår jeg, at den ikke logger på mit brugernavn? (sletning af windows-konto er ikke mulig)

På forhånd tak

Team
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. oktober 2003 - 10:08 #1
Kan du ikke baer slette det i tilføj/fjern og så læg MSN ind på pc'en igen ?
Avatar billede espersen Novice
13. oktober 2003 - 10:08 #2
Gå ind i Messenger's indstillinger og skriv din brors brugernavn i stedet-
Avatar billede arlet Juniormester
13. oktober 2003 - 10:09 #3
han opretter en hotmail konto, så logger han af messenger og logger på manuelt og skrive hans nye konto der og siger at den skal logge på den hvergang
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. oktober 2003 - 10:09 #4
Eller gå ind i 'Tools - Options - Generals'
Der kan du vælge om den skal logge på automatisk eller ej.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2003 - 10:10 #5
men han skal ikke have "mulighed" for at bruge messenger... Så det hjælper ikke at oprette en ny... (men samtidig skal messenger ikke fjernes)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. oktober 2003 - 10:12 #6
Så gør som jeg skriver nr 2 gang.
Det kan du vælge at den ikke skal starte msn op når du kommer ind i windows.
Avatar billede arlet Juniormester
13. oktober 2003 - 10:14 #7
i indstillinger - beskyttelse af.... sæt hak i at den hver gang skal tjekke password, så ændre du dit, så er det overstået
Avatar billede arlet Juniormester
28. oktober 2003 - 09:36 #8
Har du fået dit spørgsmål besvaret??, for så skal du huske at lukke dit spørgsmål ved at accepterer et svar..