Avatar billede nicolair Nybegynder
02. januar 2001 - 20:44 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hvad gør en begynder hvis man skal bruge Login og kodeord?

Hvad gør en begynder hvis man skal have en login på sin side. Og hvis det skal være sådan at man skal kunne sætte den ind i Netscape Composer.
Det skal IKKE være så brugerne skal selv finde på Kodeordet.
De skal sende en mail hvor der står at de vil være medlem og så får de en mail hvor der står Adressen. Og så må de godt se på side, men når de skal ind på deres holds side skal de bruge Kodeordet.
Der er 4 Hold, altså 4 kodeord.
Det skal også være sådan at man hver måned kan skifte koden ud. Altså at de 4 koder kan skifte navn.
Jeg er helt nybegynder og kender slet ikke noget til ASP,JAVA,PHP, OSV.
Hvis der er nogen der kan hjælpe mig vil jeg blive glad ( Jeg er ikke online i hele næste uge så i får nok ikke pointe lige med det samme.
Jeg har min side på en server der godkender ASP,JAVA,PHP OSV.
I kan godt få flere Point hvis 60 ikke er nok!!
Avatar billede flyhigh Nybegynder
02. januar 2001 - 22:08 #1
www.taijisoftware.com

her har man lavet et java applet som indeholder et applet til at lave koder og filer til dig som du bare tilpasser, - evt. kan du lave et link, på din side hvor du skriver din email adr. hvor de kan spørge dig efter adgangs koden!

- dette er en måde at gøre det på.
maxweb.dk
Avatar billede Trine Nybegynder
03. januar 2001 - 08:29 #2
Jamen, man skal jo betale for at downloade det program. Jeg kunne også godt bruge et loginsystem, men gider da ikke at betale, for sådan et stykke software, som du henviser til.
Avatar billede proboss Nybegynder
03. januar 2001 - 09:22 #3
Du kan finde et på http://www.solutions2all.dk/aspk.asp det asp men det gør vel ikke noget elers prøve på

http://www.activeserverpages.dk eller http://www.asp.dk
Avatar billede flyhigh Nybegynder
03. januar 2001 - 20:09 #4
>>> misskat
jeg mente at prisen var overkommelig hvis man ikke kan finde ud af at lave det selv

punkt 1.
hvis du har et stykke software og syntes godt om det så er det vel ikke så slemt at betale et par peanuts for det! når nu nogle har brugt tid på et stykke arbejde (så vidt jeg husker så er der også en evaluerings udgave af det)

punkt 2.
Hvem har spurgt dig om du vil betale for det eller ej!

punkt 3.
hvis du ikke ønsker at betale for det så er det meget nemt bare følg proboss links!

punkt 4.
Fatter ikke DU klager\" jeg har bare prøvet at hjælpe nicolair

punkt 5.
han sagde ikke noget om at det skulle være gratis.

punkt 6.
hvis du ikke gider at betale for det må du jo vide hvordan man cracker det eller hvad?

<sorry>
men det virker lidt provokerende, den måde du formulerer det på
</sorry>

pps:
du skal ikke betale for at downloade det! du skal betale for at bruge det

over and out!

maxweb.dk
Avatar billede trix Nybegynder
03. januar 2001 - 20:25 #5
Gaaaab, slap af fessor.
Du kan da være ligeglad med om jeg vil betale for det eller ej. Jeg kan få folk til at lave det for mig, hvis jeg vil vente. Men det ville være rart med et gratis Tryout, så man kunne se, om det var noget man gad at bruge penge på.

Det er jo ikke alle der har gysser i tegnedrengen, så hys lige ned. Det var overhovedet ikke meningen, at det skulle lyde provokerende.

Trine / Misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
04. januar 2001 - 09:57 #6
Trix er igså mig *SS*
Kunne bare ikke logge på med Misskat der hjemme!

Trine / Misskat!
Avatar billede Trine Nybegynder
04. januar 2001 - 09:58 #7
Og igså = OGSÅ, damn det går godt!

;-)
Avatar billede nicolair Nybegynder
04. januar 2001 - 11:32 #8
OKOK Slap af, venner.
I skal ikke være så vrede.
Men jeg er glad for hjælpen.
Men jeg giver først POINT når jeg
har prøvet jeres LINKS.
Og det kan jeg ikke før om 2 uger SORRY.
Men hvis i kender et program hvor det er gratis.
DET ville være fedt.
Jeg har jo ikke så mange PENGE!! ØV.
Men hvis gør det ikke noget for jeg har en sej ven som HAR lavet det men han er ikke hjemmme lige nu. MEN NU SIGER I NOK ( Hvorfor sagde du ikke det før BYE ) Men jeg er glad for jeres hjælp OG i skal nok få POINT.
Avatar billede godtnok Nybegynder
04. januar 2001 - 23:52 #9
hvor svært kan det egentlig være?

Lav følgende side (du kan f.eks. gemme den som login.asp):

<%
if request.form(\"login\") <> \"\" then
\' Klip herfra
if request.form(\"brugernavn\") = \"brugernavn\" and request.form(\"password\") = \"password\" then
  session(\"godkendt\") = 1
  Response.redirect \"default.asp\"
  fejl = \"\"
else
  fejl = \"Brugernavn eller password var ikke korrekt\"
End if
\' Klip hertil
End if
%>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

<html>
<head>
    <title>Login.asp</title>
</head>

<body>

<%
if fejl <> \"\" then
Response.Write fejl
End if
%>

<form action=\"<%= Request.ServerVariables(\"SCRIPT_NAME\") %>\" method=\"post\">
<input type=\"text\" name=\"brugernavn\">
<input type=\"password\" name=\"password\">
<input type=\"submit\" name=\"login\" value=\"Login\">
</form>

</body>
</html>

Den kode der er imellem :

\' klip herfra

og

\' klip hertil

kan du kopiere flere gange og sætte den ind i koden lige efterhinanden alt efter antallet af hold / passwords.

Håber du forstår, hvis du har brug for mere hjælp, så skriv!