Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
02. januar 2001 - 13:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3D Studio MAX R2.5 med Windows 2000 Professional

Hej 3D-eksperter!
Jeg har et \"lille\" problem!
Jeg kan fint installere 3D Studio MAX R2.5 på min Windows 2000 Professional maskine uden det mindste problem.
Men når jeg så prøver at starte programmet, er det det går galt.
Jeg når knap nok at klikke på genvejen i Start-menuen før jeg får fejlen: \"<nogle HEX adresser>: Programmet kunne ikke initialiseres\" eller noget i den retning.

Hvad sker der og hvordan kommer jeg af med det?

/ Simon
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
02. januar 2001 - 13:33 #1
Måske nogle systemdata er nyttige:

AMD Athlon 650 Mhz (3DNow!, MMX og andet godt)
128 Mb RAM (jeg ved det ikke er meget til MAX)
Windows 2000 (som sagt)
nVidia TNT2 M64 m/32 Mb RAM (ja, ja, og nyeste drivere...)
8.4 Gb HD (rigelig med swap)

/ Simon
Avatar billede cheater Nybegynder
02. januar 2001 - 15:01 #2
hmmm.... - kan du lave et screenshot og lægge det et sted så man kan se det?
Avatar billede deejay_m Nybegynder
11. januar 2001 - 13:00 #3
det er ret inkelt 3D Studio MAX R2.5 er volsomt ustabilt i win 2000 for ikke at sige at win 2000
i sig selv er ustabilt mit forslag er at du geninstalere din pc til win 98 og vis det ikke virker så skal du bytte 3D Studio MAX R2.5
eller få pingene refonderet af den grund at der sempelt hen er talle om en program fejl

Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
11. januar 2001 - 19:41 #4
Der vil jeg gerne have lov at protestere!
Windows 2000 er det mest stabile system Microsoft hidtil har spyttet ud - hvis du synes noget andet, er det fordi du kun har prøvet det på en computer med mindre RAM eller lign. end Microsoft anbefaler (128 Mb - mindst!)

/ Simon

P.S. Hvem har i øvrigt lært dig at stave..?
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
18. januar 2001 - 20:16 #5