Avatar billede omen Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:47 Der er 1 løsning

Automatisk login virker ikke mere

Efter jeg har installeret ZoneAlarm 4, så virker mit automatisk login ikke mere på eksperten. Som om der er en cookie der bliver forhindret i at blive lagret på computeren! Hvis jeg logger ind, ude i siden, går ind i Opret Spørgsmål, og trykker Opret Spørgsmål, så er jeg pludselig ikke logget ind mere, og den spørger efter user/pass igen! Der var også en anden side hvor det ikke virkede! Men på de fleste virker det da!
Jeg har slået Cookie Control helt fra i ZA, så er der nogen der ved hvad det kan være?
Avatar billede omen Nybegynder
09. oktober 2003 - 03:16 #1
Tilføjet den til Allow listen!