Avatar billede nomiz Nybegynder
01. januar 2001 - 00:06 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

GODT NYTÅR!

Trods min satans vilde rus, vil jeg sige GODT NYTÅR, til alle jer aber der sidder og glor på dette... Fårk jeg er stiv

GOOODT NYTÅÅÅÅR!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. januar 2001 - 00:58 #1
I lige måde, nomiz. Er lige kørt små 100 kilometer hjem, inden klokken tolv, og
mødte ialt 42 biler. Fyrværkeriet over Hasselager var flot!
Avatar billede thomas_it Nybegynder
01. januar 2001 - 01:00 #2
Fyrværkeriet her i Brabrand var sq ikke så ringe :o)

festligt, men også farligt*LOL*. Små skader hist og pist..men alle lever....endnu :o)

- Thomas
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
01. januar 2001 - 02:12 #3
Tak i ligr måde Nomiz... :-)
Avatar billede moenguy Nybegynder
01. januar 2001 - 02:14 #4
Jeps i lige måde!
Avatar billede dreadworg Nybegynder
01. januar 2001 - 02:20 #5
Godt nytår til jer alle.
Grundet sygdom og hovedpine var den dog ikke så fed hos mig, men alligevel:)

Nu går jeg i seng...
Avatar billede teknik Juniormester
01. januar 2001 - 02:37 #6
Lidt blanding af øl, megaraketter, kanonslag og Champagne...alt i alt en vellykket Nytårsaften
Godt nytår alle \"vågne\" eksperter.
Avatar billede okay Nybegynder
01. januar 2001 - 02:54 #7
Tak i lige måde...der bor faktisk mange i århus fra eksperten.dk ;) ??
Avatar billede tommyp Nybegynder
01. januar 2001 - 02:59 #8
Nej, vi bor ikke mange i århus fra Eksperten.dk! Vi er bare de skøreste i Danmark fordi vi GIDER at være HER lige nu når resten af landet fester, he, he!
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. januar 2001 - 03:00 #9
P>>>> *Hehe* Jyderne kommer :o)
Avatar billede kapla Nybegynder
01. januar 2001 - 04:30 #10
Lige måde til jer Allesammmen
Avatar billede kjalle Nybegynder
01. januar 2001 - 05:33 #11
SÅ er det overstået !!!! En fed diskotur og en ven der brækkede sig - kan man forlange mre ? Jeg spørger bare ? Jeg er selv ved at være ædru så småt så det er jo herligt - sidder ogh stener med en cola og den sidste ven der endnu har holdt sig i live heheheh :o)
Avatar billede codpiece Nybegynder
01. januar 2001 - 06:45 #12
Sidder selv her og er lidt i tvivl:

Kokkken er 6:45, Afzelius på CD\'en og jeg skal møde i Dyrehaven (Klampenborg) kl 10:00 for at lægge det årlige hangover løb.

Så hvis der er nogen eksperter i kjøvenhavnsområdet der føler sig friske nok til en spadseretur i Dyrehaven skal I være velkomne kl 13:00 ved Peter Lieps Hus. Efter spadsereturen er der champagne, øl, vand og lignende. Bare spørg efter Codpiece...

// Codpiece
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
01. januar 2001 - 07:42 #13
Tak ilige måde nomiz...Jeg har lige taget den først bus hjem, har festet helt ind til nu og er så småt ved at være ædri men nu har jeg også drukket en flask gin og 6-10øl så...

- Kristian
Avatar billede driis Nybegynder
01. januar 2001 - 16:56 #14
Jeg vil da også lige ønske godt nytår til alle!

Jeg har lige haft hele den pukkelryggede til kaffe & kage fordi det er min fødselsdag i dag, og nu har jeg om muligt _endnu_ flere tømmermænd... Det er sgu\' et problem hvert år.

I øvrigt utroligt at se, at der er så mange aktive på Eksperten.dk omkring kl. 24 nytårsaften - selvom det bare har været pjat-spørgsmål, så viser det da noget om hvor mange og forskelligartede brugere vi efterhånden er oppe på.
Avatar billede klas Juniormester
01. januar 2001 - 17:49 #15
\"Fyrværkeriet her i Brabrand var sq ikke så ringe \"

Heh . .så skulle du havde været her i Åbyhøj da vi fyrede en kæmpe raket igennem kofangeren på min nabos bil  ;o)
Avatar billede dreadworg Nybegynder
01. januar 2001 - 18:00 #16
LOL
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. januar 2001 - 18:06 #17
klas he he... Så oplevede du altså alligvel noget- selvom du ikke fik besat Ungdomshuset på Jagtvej...

/Nikolaj
Avatar billede klas Juniormester
01. januar 2001 - 18:23 #18
jepper - Fik du da indtaget det ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
01. januar 2001 - 19:07 #19
klas, jeg syntes ikke du deltager så aktivt i \"fyr lort af\" længere?
Avatar billede klas Juniormester
01. januar 2001 - 19:31 #20
Rydder op og vasker op  :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 16:27 #21
/klas nej... jeg fik til gengæld indtaget en hel del væske...
Avatar billede klas Juniormester
02. januar 2001 - 16:29 #22
Well . .Det er ikke helt det samme . .Men det lyder fornuftigt nok  :)
Avatar billede beaviz Nybegynder
03. januar 2001 - 03:50 #23
Hmmm, er lige stået op efter nytårsaften... Godmorgen! - Og i lige måde!
Avatar billede krusell Nybegynder
03. januar 2001 - 04:07 #24
\"Fyrværkeriet her i Brabrand var sq ikke så ringe \"

Heh . .så skulle du havde været her i Åbyhøj da vi fyrede en kæmpe raket igennem kofangeren på min nabos bil  ;o)

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL. damn jeg må være træt....

\"Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er \"støj\" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.\"
Mon det også gælder her? For ikke at snakke om \"fyr lort af\"....

Godnat... Og godt nytår

p.s. Giv mig ALLE point\'ne her...
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. januar 2001 - 16:26 #25
puuha, jeg har været stiv der.. Jeg kan ikke engang huske at jeg skrev det! - Nå, anyways! jeg lukker