Avatar billede neander Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:07 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Messenger kører uden kontrol

Jeg modtager pludselig beskeder fra mine MSN kontaktpersoner, uden at jeg var klar over at Messenger var åben, idet ikonet ved siden af klokken er forsvundet.

Messenger logger mig åbentbart på når jeg starter min WinXP op, og skjuler ikonet nederst til venstre.

Jeg ville gerne afinstallere messenger, men den ligger jo ikke i "Tilføj/Fjern programmer" Hvad skal jeg nu gøre?
Avatar billede arlet Juniormester
03. oktober 2003 - 10:11 #1
Skriv dette i "kør" RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede hcichosz Praktikant
03. oktober 2003 - 10:11 #2
Windows XP. Dette gøres ved at skrive følgende i start --> kør:

rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Dette er en afinstallation og ikke blot en deaktivering
Avatar billede arlet Juniormester
03. oktober 2003 - 10:13 #3
Så har vi det på det rene
Avatar billede neander Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:13 #4
tak, jeg har netop afinstalleret den, men jeg kan se ikonet til version 6.0 stadig ligger i menubaren, genstarter lige.
Avatar billede neander Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:21 #5
Jeg vil gerne have den aller nyeste messenger installeret, gør det noget, at version 6.0 stadig ligger i windows menuen? Jeg har før oplevet at en messenger kørte dobbelt...
Avatar billede neander Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:23 #6
Den anden er ikke installeret, så jeg tager chancen. Tak for hjælpen til jer begge :)
Avatar billede arlet Juniormester
03. oktober 2003 - 10:27 #7
du kan roligt installer 6.0 nu....

Takker for point *S*