Avatar billede humleloi Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

billeder af hardware

Jeg skal til at lave en opgave om alle delene i en computer incl. skærm og alt hardware der tilhøre en computer.. men kan ikke finde nogen billeder der er gode nok.. billederne skal bestå af ene billeder af den enkelte hardware på hvert billede..
Avatar billede the_email Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:33 #2
Hvad med at tage nogle billeder fra, www.edbpriser.dk

Der er da masser af dem.

TheEmail
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:33 #3
Du kan evt. prøve at søge på den præcise del, du vil have et billede af
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:33 #4
jamen skal det være billed af hver ting
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:39 #7
det var vidst alt...
Avatar billede dr0zie Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:42 #8
hvis du ike er tilfreds med billederne kan du jo bare kikke på en pc butik ex : www.multimediaworld.dk husk du må ikkw bruge billederne til hp er eller andet.... kun til fx skole opgaver
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
02. oktober 2003 - 20:53 #9
køb et digicam og gå amok :P
Avatar billede humleloi Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:06 #10
har et digicam og overvejer at gå amok!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
03. oktober 2003 - 00:19 #11
har jo givet dig alle billederne så hvorfor gå amok men dit valg :)