Avatar billede tastatur Nybegynder
02. oktober 2003 - 16:11 Der er 7 kommentarer

T9 ordbogen på mobilen

Hej!

Er det muligt at slette indtastede ord i T9-ordbogen (mobil-tlf)?. Jeg tænkte om det var muligt at få et program hvor man kan indlæse databasen, og så slette/tilføje

Med venlig hilsen
Tastatur
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2003 - 16:42 #1
De gemte ord i T9 ordbogen bliver outdated efter en periode hvor de ikke er blevet brugt.

Jeg har forsøgt at rode rundt på min egen 8850 vha. et datakabel, men har ikke fundet det muligt at redigere i selve ordbogens hukommelse.
Avatar billede tastatur Nybegynder
02. oktober 2003 - 16:49 #2
I så fald de bliver outdated, er det vel bare at vente til de ubrugelige og irriterende ord bliver slettet? Har du evt et link hvor man kan læse om det?
For...på min har f.eks 'et' altid kommet først, selvom jeg skriver 'du' langt oftere?
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2003 - 16:59 #3
Ah ja, så har jeg ikke forklaret godt nok.

Jeg mente at den slettede de ord, som man selv tilføjer til den.

'et' og 'du' er ikke til at komme af med...
Avatar billede tastatur Nybegynder
02. oktober 2003 - 17:32 #4
dvs...der er ikke nogle ord fra den oprindlige T9-ordbog som bliver outdated?
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2003 - 21:59 #5
Nej, desværre.
Avatar billede tastatur Nybegynder
13. februar 2007 - 11:45 #6
pacroon, jeg rydder lige op her. vil du sende et svar?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2007 - 13:36 #7
Tak :)