Avatar billede sanand Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:41 Der er 3 kommentarer

Printer halve sider ud

Brother printer HL-1240 laser printer.

Computeren har instaleret win XP og det har virket fint. Jeg opgradere med service pack 1 og herefter vil printeren kun printe halve sider ud. I tilfælde af at jeg vil skrive flere sider ud af gangen. Er det kun en kort text er der ingen problemer.
Jeg ved ikke om sp1 har nogen indflydelse eller om det kun er et pussigt sammenfald.
Jeg har prøvet at geninstalere driveren hentet fra Brothers hjemmeside. Her får jeg en fejlmeddelse der fortæller at driveren ikke er kompatipel med win XP, den mangler en digital signatur.
Jeg prøvede 2 gange at downloade driveren, for at være sikker på at det var driveren til XP.
Jeg turde ikke instalere den nye driver.
Under printere i win. er printeren rigtigt indstillet og instaleret (uændret i forhold til tidligere hvor det virkede)
Den printer ellers fint.

Her står jeg nu med en printer der skriver halve sider ud og hvad gør jeg....

Nye drivere????
Avatar billede thill Nybegynder
01. oktober 2003 - 23:18 #1
Prøv at afinstallere din nuværende driver og erstat den med denne til XP
http://solutions.brother.com/hl1200/download/drivers1240.html#xp
Avatar billede thill Nybegynder
12. oktober 2003 - 22:37 #2
Status ?
Avatar billede thill Nybegynder
17. oktober 2003 - 23:53 #3
har du fået det til at virke??