Avatar billede hijklm Juniormester
30. september 2003 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er dette bedre end Hp 318?

Jeg har i øjeblikket et HP Photosmart 318 digitalkamera. Jeg kunne godt tænke mig et lidt mere teknisk, men omvendt har jeg heller ikke alt for mange penge at købe det for.

Jeg faldt derfor over dette kamera:
http://my.qxl.dk/accdb/ViewItem.asp?IDI=9478471

Det er jo rimelig billigt og hvis man går ind på:
www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=4058

så ser man jo nogle ret flotte billeder. Mit kamera tager i hvert fald ikke så pæne billeder.

Hvad siger I - er det værd for mig at byde på kameraet? Det er jo kun 1.4 Mp, men det kan en fandens masse ting.
Avatar billede beorndesign Nybegynder
30. september 2003 - 22:37 #1
1.4 Mp - ja så synes jeg ikke det er mange hundrede værd! Det kan ingen gang tage et billede i en opløsning som er større end mit skrivebord 1200x1600 pixel - så er det da næsten lige meget at det kan en masse! Blot min mening ;-)
Avatar billede hijklm Juniormester
30. september 2003 - 22:40 #2
Sådan tænkte jeg også umiddelbart......hvis det kunne tage 2-3 Mp så ville det jo være for genialt.
Hmm...... jeg kunne skide godt tænke mig et rigtig avanceret digicam, hvor man kan indstille på næsten alt. Men samtidig vil jeg ikke give ret meget mere end 2.000 kr. Nogen der har et godt forslag til hvilket kamera jeg så skal gå efter??
Avatar billede beorndesign Nybegynder
30. september 2003 - 22:46 #3
Tjaa, jeg tror Canon har nogle af de bedste for tiden i prislejet under 10K - prøv at læse nogle tests rundt omkring på Internettet - f.eks. på tomshardware.com: http://www6.tomshardware.com/consumer/20030904/index.html
Avatar billede hijklm Juniormester
30. september 2003 - 22:56 #4
Jeg lukker lige og spørger om det sidste i et nyt spørgsmål.