Avatar billede spg10 Nybegynder
30. september 2003 - 18:29 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

hvordan fjerner man det PLEASE HJÆLP

hvad skal jeg gøre, for at fjerne det her.
når jeg højre klikker
java script:{document.location='http://sexmaxx/freegalleries.htm';}
hjælp det er ik ret sejt at det står der når det kommer gæster
Avatar billede spg10 Nybegynder
30. september 2003 - 18:30 #1
sexmaxx.com
Avatar billede ebe Praktikant
01. oktober 2003 - 08:50 #2
jeg forstår ikke rigtig hvad du vil, og det gør andre tilsyneladende heller ikke, siden du ikke har fået svar. Hvor står det henne, når du får gæster?
Avatar billede spg10 Nybegynder
01. oktober 2003 - 17:20 #3
når jeg højre klikker står det der
Avatar billede spg10 Nybegynder
02. oktober 2003 - 18:50 #4
ebe hjælp mig please
Avatar billede ebe Praktikant
02. oktober 2003 - 20:15 #5
når du højreklikker hvorhenne????
jeg vil meget gerne hjælpe dig (det vil de fleste herinde) men du må prøve at beskrive lidt udførlig hvad der sker hvorhenne....
Avatar billede ebe Praktikant
02. oktober 2003 - 20:16 #6
jeg har nok ikke mere tid i aften, men prøv at beskrive hvad der sker, så vil jeg gerne kigge på det!
Avatar billede spg10 Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:02 #7
TAK. når jeg højre klikker på F.EKS denne computer og andre mapper
Avatar billede spg10 Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:04 #8
Den skriver det hvor der står klip og sæt ind og så noget
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2003 - 15:42 #9
1. slet alle midlertidige internetfiler
2. start i fejlsikret tilstand og slet mappen temp
3. kig under internet explorer, funktioner, internetindstillinger, indstillinger, vis objekter, om der er objekter uden udgiver. fjern dem.
4. hent spybot på nettet og kør programmet. husk at opdatere det først med de nyeste definitioner, det gøres fra programmet selv. Kør det og fjern alt som programmet forslår at fjerne.
5. hvis det ikke har hjulpet, meld dig her igen :)
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2003 - 15:44 #10
Avatar billede spg10 Nybegynder
03. oktober 2003 - 16:03 #11
er det spybot search and....
Avatar billede spg10 Nybegynder
03. oktober 2003 - 16:05 #12
jeg har xp prof
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2003 - 16:05 #13
ja, det er ret effektiv til at fjerne spyware, dialers osv....
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2003 - 16:07 #14
så tror jeg nok du skal slå system restore fra inden du kør noget, ellers genskabes det bare ved næste systemstart.
Avatar billede spg10 Nybegynder
03. oktober 2003 - 16:25 #15
hvad ligger der i mappen temp
Avatar billede spg10 Nybegynder
03. oktober 2003 - 16:33 #16
men tak tror det virker skriver hvis det virker
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2003 - 17:49 #17
temp mappen er en mappe som bruges til midlertidige filer, f.eks. til udpakning eller installtion. men der er også grissebasser fra web sider som lægger sig der nogen gang. jeg har slettet min mange gange, og der er ikke sket noget ved det. hvis et program skal bruge en temp fil, oprettes den ved computerens genstart.
Avatar billede spg10 Nybegynder
03. oktober 2003 - 18:17 #18
ok
Avatar billede spg10 Nybegynder
03. oktober 2003 - 18:20 #19
hvordan starter jeg i fejlsikret tilstand
Avatar billede spg10 Nybegynder
03. oktober 2003 - 18:22 #20
og hvis det nu virker så må du godt få alle mine point eller hvad det nu er
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2003 - 21:23 #21
det´ skam ikke for pointenes skyld.... fejlsikret tilstand, jeg ved kun hvordan man gør i win98: tryk flere gange på Ctrl mens computeren starter op. Hos nogen er det vist F8.
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2003 - 21:28 #22
men ellers: jeg har ikke så meget tid til at sidde her for tiden, jeg vil gerne hjælpe dig, men det kan godt trække ud..
Hvis du vil have løst det her hurtigt, luk det her spøgsmål, træk pointsene retur og lav et nyt, noget i retning af "highjacket computer". Der sidder en del folk med masser erfaring, så som fromsej m.m. som gerne vil hjælpe dig og som har tiden til det.  :)
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2003 - 21:30 #23
du kan evt. henvise til det her spørgsmål,så ved de også hvad det drejer sig om.
Avatar billede spg10 Nybegynder
04. oktober 2003 - 06:48 #24
hvor er highjacket computer og hvordan lukker man spørgsmålet og trække pointne tilbage
Avatar billede spg10 Nybegynder
04. oktober 2003 - 09:08 #25
ik fordi at jeg vil trække den tilbage
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2003 - 09:29 #26
du lægger såmend bare et svar selv, og accepterer det. så er spørgsmålet lukket. Så åbner du et nyt spørgsmål i f.eks. kategoriern sikkerhed, generelt, og kalder spørgsmålet sådan noget som highjacked computer.

Hvordan går det med at fjerne den?
Avatar billede spg10 Nybegynder
04. oktober 2003 - 10:07 #27
hmm. ved ik har fundet ud af hvor den er og hvad det er det er en trojan der laver links og knakker om og start side og alt muligt andet den ligger i en temp mappe men jeg jan ik starte i fejlsikret tilstand men tak det prøver jeg
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2003 - 10:12 #28
kan spybot ikke fjerne den efter genstart? når der er noget den ikke kan fjerne her og nu, plejer den at spørge om den må køre som første program efter genstart, så plejer den at kunne.
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2003 - 10:51 #29
hvis det ikke virker kan du også gå ind på siden www.spywarefri.dk og hente highjack-this. kør programmet, gem loggen og kopier den her eller i dit nye spørgsmål.
Avatar billede spg10 Nybegynder
14. oktober 2003 - 11:28 #30
har fundet ud af det