Avatar billede fqthjoe Nybegynder
30. september 2003 - 14:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Out of office agent

Hej eksperter.

Er der en der ved hvilken type agent "OutOfOfficeagenten" er ?.
Altså hvad skal brugeren have love til at køre af nedstående felter i Domino6-konfig:
Run restricted LotusScript/Java agents:
Run Simple and Formula agents:
Run restricted Java/Javascript/COM:
Run Unrestricted Java/Javascript/COM:

vh thjoe
Avatar billede jogii Nybegynder
30. september 2003 - 22:44 #1
Sidst jeg undersøgte var det "Run restricted LotusScript/Java agents" hvor brugerne skulle placeres. Den er kodet i LS og anvender ingen "unrestricted" ckode. Har du problemer?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:12 #2
Jeps, "mine" brugere kan ikke bruge denne funktion. Og jeg mener bestemt de kunne bruge den under domino vers.5 uden jeg var inde og tilføje brugerne. Men måske er det noget sikkerhed, der er ændret.
Jeg prøver lige at putte den i den gruppe som du nævnte.
Håber ikke de får lov til alt for meget så :-)
Takker.
Avatar billede jogii Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:17 #3
Ofte angiver man blot '*/firmanavn' under den forudsætning at dette er en basal menneskeret at kunne anvende denne type agenter i et firma. Og så virker det også for virtuelle brugere, som ikke skal være i "Alle"-gruppen.
//Jörg