Avatar billede egoland Nybegynder
30. september 2003 - 07:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan umuligt få slettet gammel ,Net Passport

Jeg har oprettet en ny .Net Passport og nu kan jeg ikke slette gammel!!
Har forsøgt afinstallering af Messenger 6.0 men når jeg installere Messenger igen forsøger den helt uprovokerede at logge på gammel .Net Passport igen...
Kan det være fordi jeg opgradrede til Messenger 6.0 samtidig med at jeg fornyede min .Net Passport ?
Har osse forsøgt "total sletning af Messenger" som beskrevet på http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm, dette virker ikke! Får denne besked "Der opstod en fejl under fjernelse af registreringsnøglen for OCX-filen 16422" er det her fejlen er??
Endvidere har jeg et par gange forsøgt at skrive til msn-Microsoft. Har aldrig fået svar retur :(

Vil meget gerne bruge Msessenger 6.0 i fremtiden men vil dog bare ha' slettet gammel .Net Passport først!!!
Avatar billede anhansen Nybegynder
30. september 2003 - 07:48 #1
Hvis du logger af. Så trykker på teksten under "log på" knappen, så kommer der en boks frem. Indtast email og password på din nye konte, og sæt et hak i "log mig på automatisk" så skulle den bruge den nye konto hvergang.
Mht det gamle passport... Hvorfor er det så vigtigt det bliver slettet. Kan du ikke bare lade være med at bruge det?
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
30. september 2003 - 07:56 #2
http://memberservices.passport.net/memberservice.srf?lc=1030&id=3307

I venstre side, vælg luk .net passport konto :)
Avatar billede egoland Nybegynder
30. september 2003 - 08:04 #3
HaHa...der var den jo !!
Hvis du vidste hvor længe jeg har kæmpet med det! Dage kan ikke gøre det!
JUHUUU !!!

takke mange gange, anhansen :)

- points er selvfølgelig på vej...
Avatar billede egoland Nybegynder
30. september 2003 - 08:07 #4
Nej trakavolien, det virker ikke...
Men det er som anhansen siger helt ligegyldigt nu da "the main" problem er løst :)

ellers tak, du !
Avatar billede anhansen Nybegynder
30. september 2003 - 08:22 #5
Det var så lidt... Godt at se folk bliver glade for løsningen... ;-)