Avatar billede jmc Nybegynder
29. september 2003 - 10:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

er metatags døde?

Jeg har hørt noget om at metatags keywords og descriptions er droppet. Kan nogle bekræfte eller afkræfte dette?
Google benytter sig ikke af dette længere!
Avatar billede janemil Nybegynder
29. september 2003 - 10:23 #1
Det bliver ikke brugt efter hensigten (misbrug og forkert brug) så de fleste søgemaskiner bruger det ikke.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. september 2003 - 10:25 #2
meta description anvendes stadigvæk, men du får ikke en bedre positionering i søgemaskinen ved at anvende meta keywords.

/per
Avatar billede jmc Nybegynder
29. september 2003 - 10:29 #3
description benyttes men ikke keywords?
Jeg takker og bliver meget glad hvis nogle kunne droppe et link til noget læsestof til dette.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. september 2003 - 10:29 #4
I fremtiden vil du kun forbedre din position ved at betale, eller lave et godt indhold på dit website. Desuden kan du anvende mange andre metoder end meta tags, hvis du skal forbedre din position i søgemaskinerne.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. september 2003 - 10:31 #5
Ja, description benyttes, når søgemaskinerne skal beskrive indholdet på dit website. Men du får ikke en bedre position.

/per
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. oktober 2003 - 10:53 #6
description benyttes af NOGLE søgemaskiner til at skrive beskrivelsen, og af ganske få til at finde søgeord.

Placering og hvilke søgeord der opfattes af den enkelte søgemaskine her stort set intet med meta at gøre overhoved. Der skal andre ting til