Avatar billede fritter25 Nybegynder
28. september 2003 - 02:32 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Flere brugere

Hejsa.

Jeg har lavet 2 brugerprofiler på min Windows2000 maskine, så både min kæreste og jeg har en. Jeg vil stadig gerne have ICQ og kan også sagtens installere den, men så snart jeg logger af og min kæreste logger på, så vil ICQ ikke connecte. Kan dette løses? Kunne det evt være muligt at have hver vores ICQ med forskellige brugere, på hver vores profil?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
28. september 2003 - 03:42 #1
Det kan sagtens lade sig gøre

Din kærete skal ente være administrator "Ikke for at forklejne kvinder men dette vil jeg ikke anbefale da nogle ikke ved hvad de laver"

ellers skal din kæreste bare have adgang til den mappe hvor ICQ ligger i'

MC
Avatar billede riversen Nybegynder
28. september 2003 - 07:35 #2
har også haft det problem et par gange. Min medicin var at enten af geninstallere icq oveni eller deregistrere og så genregistrere hendes konto.
Avatar billede spontek Nybegynder
28. september 2003 - 11:27 #3
Brug Miranda IM. http://miranda.spontek.dk  der er vejledning på siden til hvordan du gør det hele - med skærmbilleder til at lette arbejdet
Avatar billede willi Nybegynder
28. september 2003 - 15:50 #4
Hvorfor ikke blot anvende "skift bruger"(log af) i generelt i ICQ.
Avatar billede spontek Nybegynder
28. september 2003 - 16:04 #5
Så kan de ikke være online samtidigt. Det kan kun én af gangen. Med Miranda IM (eller Trillian) kan begge være online samtidigt, om de så vælge at have den ene på Mirabilis ICQ og den anden på Miranda IM eller begge på MIM er eget valg.
Avatar billede fritter25 Nybegynder
03. oktober 2003 - 00:14 #6
Jeg takker
Avatar billede fritter25 Nybegynder
03. oktober 2003 - 00:14 #7
Takker