Avatar billede zad Nybegynder
27. september 2003 - 13:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Understøtter AOPEN grafikkort mit ASUS P4P800 bundkort

Jeg læser lige i min ASUS manual at AGP porten på bundkortet kun suporter +1.5V AGP kort !! (hmm går ud fra det er noget med strøm !!) Jeg har endnu ikke fundet et nyt grafikkort og ved derfor ikke om mit gamle kort kan bruges - Jeg har et AOPEN PA3000 plus men kan ikke finde nogle specifikationer på det. KAN DER SKE NOGET FATALT hvis jeg bare starter pcén op med det. Har været inde på AOPEN´s hjemmeside men der er intet hjælp at hente (kortet er åbenbart gået på pension ;o) )

Hvis dette ikke duer kunne jeg bruge et godt tip til et nyt grafikkort....

Bunkort er et ASUS P4P800 deluxe med en Intel P4 cpu
Avatar billede nopsen Ekspert
27. september 2003 - 17:34 #1
Du kan roligt prøve at smække dit kort i maskinen, hvis den ikke kan finde ud af at bruge kortet, vil du få nogen fejl-biip men det skulle ikke kunne ødelægge noget.
Hvad er det for et grafikkort du har nu?
Avatar billede zad Nybegynder
27. september 2003 - 20:40 #2
Det hedder AOPEN PA3000 plus
Avatar billede nopsen Ekspert
27. september 2003 - 22:45 #3
Det er et TNT2 baseret kort, så det kan du sagtens bruge, men du kunne nok få bedre nytte af et nyere kort.
Avatar billede zad Nybegynder
28. september 2003 - 12:10 #4
Det er også meningen jeg skal ha et nyt - Rom blev bare ikke bygget på en dag ;0) Men tak for hjælpen
Avatar billede nopsen Ekspert
28. september 2003 - 22:49 #5
selv tak :)