Avatar billede lisa99 Nybegynder
26. september 2003 - 15:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan man det med webshop

kan man lave en web shop hvor man sender orderen vidre til sælger via fax ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. september 2003 - 15:55 #1
Teknisk kan det helt sikkert lade sig gøre, det er nok bare meget lettere at gøre det til en e-mailadresse
Avatar billede lisa99 Nybegynder
26. september 2003 - 15:57 #2
hvordan?
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2003 - 15:58 #3
Det kan det højst sandsynligt - fx vil jeg gætte på at det er sådan Just Eat udbringer ordre til de forskellige pizzarier, men mon ikke en mail eller et adminsys vil kunne bruges også?
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2003 - 16:01 #4
hvordan har jeg desværre ikke engod idé til - men et hurtigt gæt vil være at der bliver sendt en email til en fax-gateway...

faldt over dette - men har dog intet kendskab til dem som sådan http://www.interfax.net/scripts/dev.asp?ref=g