Avatar billede anouar Nybegynder
25. september 2003 - 12:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frames opdatering i ASP

Jeg er igang med en mindre øvelse, hvor jeg bruger 2 frames. En top og en bottom frame!

Top framen viser en tabel over nogle indlæg, mens nederste frame sørger for indtastningen og "afsendelsen" af det indtastede.

Problemet er bare at den øverste frame ikke bliver opdateret, jo hvis jeg trykker på F5... så kan jeg sagtens se ændringerne.

Hvordan kan jeg løse dette problem?

På forhånd tak!
Avatar billede medions Nybegynder
25. september 2003 - 12:53 #1
<script>
  parent.document.location.reload();
</script>

//>Rune
Avatar billede anouar Nybegynder
25. september 2003 - 13:04 #2
Skal den ind på selve siden som deffinerer frames? eller hvordan?
Avatar billede anouar Nybegynder
25. september 2003 - 13:08 #3
Har løst det... takker!!!
Avatar billede medions Nybegynder
25. september 2003 - 14:01 #4
Anytime...
Thx 4 Poinz

//>Rune