Avatar billede superjohn Nybegynder
24. september 2003 - 21:18 Der er 2 kommentarer

Skift mellem 2 internetforbindelser

Hej
Mit problem er følgende: Jeg har 2 internetforbindelser. Den ene kalder jeg SKODNET og den anden STOFA. Jeg har også 2 netkort, et til den ene og et til den anden. Når jeg starter min pc op starter den på SKODNETTET. Når jeg vil stifte til STOFA så deaktiverer jeg SKODNETTET og STOFA kører. NÅr jeg ikke vil suge mere på STOFA så aktiverer jeg SKODNETTET. Alt dette virker fint, men når Jeg så vil skifte til stofa igen, så kan SKODNETTET ikke deaktiveres. Findes der en lættere måde at skifte eller er det den eneste måde og hvorfor kan jeg ikke deaktivere Det lorte net.
Avatar billede shitping Nybegynder
24. september 2003 - 22:14 #1
Du kunne jo lave en batch-fil der ændrede i din routing-tabel, så skulle du jo ikke deaktivere nogen af netkortene !
Prøv at skrive route print i en kommandoprompt med begge netkort aktiveret, så kan du se hvordan din routing tabel er sat op.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
25. september 2003 - 08:54 #2
Skod skodnettet. Stofa tilbyder Flatrate, så kan du jo suge alt det du vil....