Avatar billede mobber Nybegynder
20. september 2003 - 12:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

help my

hvad for nogen programmr skal ma bruge  for at
hack sit acc back?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2003 - 12:39 #1
hvad mener du?

har du glemt dit pasword til internettet eller hva?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2003 - 12:41 #2
Avatar billede mobber Nybegynder
20. september 2003 - 12:41 #3
jeg spil i går så skrav jeg til min ven så sage han at der va en in på mit and acc så skrav jeg hvad laver du der in? så hack han de and jeg hade
Avatar billede mobber Nybegynder
20. september 2003 - 12:42 #4
ved du hvad for noget programmer jeg skal bruge???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2003 - 12:43 #5
jeg forstår stadig ikke hvad du mener?

er der en der har hacke dig?
Avatar billede riversen Nybegynder
20. september 2003 - 12:44 #6
Du bliver nødt til at koncentrere dig om at skrive lidt mere forståeligt. Jeg aner simpelthen ikke, hvad du mener.
Avatar billede mobber Nybegynder
20. september 2003 - 12:46 #7
jeg spil diablo2 i går da der va en in på mit acc og jeg va på de abn acc kan du sige hvad for noget programmer  jeg skal bruge
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2003 - 12:49 #8
så der er en der har brugt din diablo 2 konto og nu vil du have din konti tilbage?
Avatar billede mobber Nybegynder
20. september 2003 - 12:50 #9
ja
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2003 - 12:50 #10
kontakt administartorene på det site hvor du har din konto og forklar dem problemet
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2003 - 12:51 #11
administratorene ;o)

hvilket site er det du har din konto på?
Avatar billede therevelation Nybegynder
20. september 2003 - 13:07 #12
omg kan man stave dårligere jeg fatter minus :D
Avatar billede fromsej Praktikant
20. september 2003 - 13:19 #13
Ligner noget SMS/chat volapyk, det gider jeg ikke beskæftige mig med.
Hvis det er fordi du ikke kan er det iorden, så må vi prøve alligevel, men hvis du kan, så skriv venligst ordene i deres fulde længde, hvis du vil have en chance for at nogen kan hjælpe dig.
Avatar billede simonvalter Praktikant
20. september 2003 - 15:08 #14
har fundet dette >
once u lose ur account on bnet u cannot get it back. ever never ever. unless of course u guess what password it was changed to. blizzard will not help u. the advice i gave u is how not to lose future passwords since there isnt a damn thing u can do to recover the old account. <

kort så får du ikke din account tilbage.
vi hjælper dig ikke med at hacke den tilbage.

tag og luk dissse spørgsmål ved at ligge et svar selv og acceptere det,da du kun må oprette et spm 1 gang.
og næste gang du vil oprette et spørgsmål her så få nogen til at hjælpe dig med at formulere det, for du er en anelse svær at forstå.
Avatar billede mobber Nybegynder
20. september 2003 - 15:26 #15
´g