Avatar billede mobber Nybegynder
20. september 2003 - 12:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

help mig

hvor dan hack man sin acc til bage i diablo2
Avatar billede proteinpulver Nybegynder
20. september 2003 - 12:26 #1
lol
Avatar billede simonvalter Praktikant
20. september 2003 - 15:08 #2
har fundet dette >
once u lose ur account on bnet u cannot get it back. ever never ever. unless of course u guess what password it was changed to. blizzard will not help u. the advice i gave u is how not to lose future passwords since there isnt a damn thing u can do to recover the old account. <

kort så får du ikke din account tilbage.
vi hjælper dig ikke med at hacke den tilbage.

tag og luk dissse spørgsmål ved at ligge et svar selv og acceptere det,da du kun må oprette et spm 1 gang.
og næste gang du vil oprette et spørgsmål her så få nogen til at hjælpe dig med at formulere det, for du er en anelse svær at forstå.
Avatar billede mobber Nybegynder
20. september 2003 - 15:24 #3
okoko
Avatar billede adh88 Nybegynder
20. september 2003 - 17:59 #4
Næste gang du skal oprette en spm skal du nok lige få nogle til at skrive det for dig. Det er totalt umuligt at forstå hvad du skriver!
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
24. september 2003 - 01:35 #5
adh88: flot, men skrev loadet jo 3 timer tidligere *G*, og hedder iøvrigt et spørgsmål, men forstod dig godt :-)
Avatar billede hathor Nybegynder
24. september 2003 - 01:41 #6
uuuuh min dansk lærer ville gå amok ...