Avatar billede jonnyboy Nybegynder
20. september 2003 - 11:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Prolemer med pop-ups

Jeg har et poblem med pop-ups .De er blanke når de kommer op.Dette er et nyt problem der har ikke før været problemer i den retning.Jeg kører win98.Hvad er galt
Avatar billede ird Praktikant
20. september 2003 - 11:50 #1
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot

Hent disse, opdatere dem når de er installeret og kør en tur med dem
Avatar billede jonnyboy Nybegynder
20. september 2003 - 12:33 #2
Jeg har begge programmer installeret og kører dem med jævne mellemrum og det hjælper ikke.Det er også ligesom at maskinen "fryser" når jeg får bestemte pop-ups feks. fodboldresultater.
Avatar billede ird Praktikant
20. september 2003 - 13:19 #3
Avatar billede jonnyboy Nybegynder
20. september 2003 - 14:29 #4
Begge programmer har været installeret i ca.1 år uden problemer det er først nu dette er opstået desuden fryser den når jeg trykker på links
Avatar billede ird Praktikant
27. september 2003 - 07:47 #5
hjalp det og skal man smide et svar
Avatar billede ird Praktikant
06. oktober 2003 - 12:47 #6
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Er det ikke ved at være tid til du giver lidt god feedback i denne tråd, eller lukker den ned igen
Avatar billede ird Praktikant
12. oktober 2003 - 18:06 #7
hvorfor afviser du?
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 09:00 #8
mon ikke her snart kommer lidt feedback omkring problemet eller evt en afslutning!
Avatar billede jonnyboy Nybegynder
13. oktober 2003 - 14:01 #9
jeg har formateret  så nu virker det