Avatar billede fjammi Nybegynder
17. september 2003 - 16:09 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Stabilt webhotel

Hej
Jeg søger et webhotel med disse specifikationer:
God support
Mulighed for at have flere domæner tilknyttet webhotellet
Mulighed for oprettelse af subdomæner
100mb serverplads
min. 10mb mysql
Høj oppetid

Det må max. koste 250 kr om måneden, og det skal ikke være et discount webhotel, da jeg har dårlige erfaringer med cliche og starthotel
Avatar billede fjammi Nybegynder
17. september 2003 - 16:11 #1
Jeg har kigget lidt på wannafind.dk. Er der nogen der kan anbefale dem?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2003 - 16:11 #2
Hej

Jeg er meget glad for Buydomains.dk

Se deres priser her: http://www.buydomains.dk/HostingBasic.asp
Avatar billede spontek Nybegynder
17. september 2003 - 16:21 #3
Wannefind.dk er blandt de bedste til os. Absolut en varm anbefaling.

Der er også adactive.dk, men de er ikke helt så gode som Wannafind
Avatar billede spontek Nybegynder
17. september 2003 - 16:22 #4
BuyDomains er noget l...
De svarer aldrig
De har endnu ikke åbnet for det domæne jeg betalte i marts måned (og som sagt svarer de ikke på mine henvendelser)
Der er meget nedetid
Avatar billede truelz Nybegynder
17. september 2003 - 16:25 #5
Jeg har også hørt ret gode rygter om wannafind.dk, især prisen
I den lidt dyrere ende findes webhot.dk, de er kanon stabile.
Søger du en Windows-server, kan jeg varmt anbefale atznet.dk.
Jeg har dog ikke det problem, da jeg har min egen webserver, derfor bruger jeg gratisdns.dk.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2003 - 16:26 #6
Mit domæne åbnede på to dage (skulle jo lige registrer at de havde modtaget min fax) derefter har der været problemer med mail serveren en gang, i tre timer. Jeg får altid svar og ofte inden for en time. De har en live support der sparker røv. Jeg har haft buydomains.dk i 2 år, det er noget der bare virker. Og så er de helt uden reklamer.
Avatar billede fjammi Nybegynder
17. september 2003 - 16:29 #7
det skal helst være et unix webhotel
Avatar billede spontek Nybegynder
17. september 2003 - 16:30 #8
Sjovt. Jeg har været kunde hos BuyDomains siden marts 2000, og det er kun blevet mere og mere ringe, jeg glæde mig sådan til at mit webhotel udløber så skal også det domæne til en rigtig udbyder.

Livesupporten skriver altid. "Live help back shortly" (som lige nu) eller at det er lukket.
Avatar billede fjammi Nybegynder
17. september 2003 - 16:36 #9
eller også skal det være et RedHat Linux
Avatar billede spontek Nybegynder
17. september 2003 - 16:38 #10
RedHat er ikke så god til webservere, FreeBSD er bedre (men nok om det :-)
Avatar billede fjammi Nybegynder
17. september 2003 - 16:39 #11
ok det skal bare kunne køre alle phpscript....
Avatar billede truelz Nybegynder
17. september 2003 - 16:42 #12
Okay, konklusionen må være at Wannafind.dk ville være et godt valg, men tag lige et kig på http://www.webhot.dk, for det er et kanon hotel, de er bare ikke så kendte mere.
Har brugt dem siden '99
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2003 - 16:44 #13
buydomains kan også tilbyde et ekstra skiiert webhotel: http://www.buydomains.dk/HostingAdvanced.asp
Avatar billede fjammi Nybegynder
17. september 2003 - 16:47 #14
Jeg kan ikke se noget steder der står noget op subdomæner på webhot.dk, tilbyder de ikke det?
Avatar billede truelz Nybegynder
17. september 2003 - 16:51 #15
Okay, det er jo spørgsmålet, det kan godt ske du skal købe videresendinger ved siden af, men du kan prøve at ringe og spørge.
Men ellers har du jo chancen for at lave nogle "uægte" subdomæner, har en kammerat der har lavet det.
Se evt. www.haz.dk, det er lavet i php og mysql.
Avatar billede giang Nybegynder
17. september 2003 - 18:58 #16
www.limehost.dk er også særdeles stabilt.

Se evt. flere muligheder på www.webhostpriser.dk
Avatar billede mroderick Nybegynder
17. september 2003 - 18:58 #17
Jeg har igennem længere tid brugt http://www.pil.dk/ til alle mine og mine kunders hostingbehov ... De har rigtig god service, gode produkter, rigtigt god oppetid, etc, etc, bla, bla.

Kig på deres site og snak med dem hvis du synes de er interessante for dig.

mvh.
Morgan Roderick
Avatar billede fjammi Nybegynder
19. september 2003 - 16:31 #18
Tak for svarene. Jeg tror jeg vælger Wannafind