Avatar billede specialty Nybegynder
16. september 2003 - 16:03 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Forviring ang. Reklame banner firmaer?

Hej Eksperter...

Jeg har en del forvirring ang. firmaer som køber reklameplads... Jeg har et site med i gennemsnit 4000 unikke besøgende om dagen...

Men mange af firmaerne som Adpepper.com m.m. stiller nogle forskellige krav... Til hvor mange Hits, CPM, m.m. man har men hvad betyder det enkelte egentligt?

CPM (CPM in € HP / ROS)
Hits
Files
Pages
Visits
Sites
KBytes

Er dem jeg lige pt. kunne finde i mine statestikker... Men hvad betyder de enkelte egentligt... I må meget gerne skære det ud i pap da jeg ikke har helt styr på forskellen mellem de forskellige... =/

Specialty...
Avatar billede specialty Nybegynder
16. september 2003 - 16:04 #1
Hvis der er nogle som kender flere er jeg meget villig til at smide lidt flere point af

Specialty...
Avatar billede nse Nybegynder
16. september 2003 - 19:51 #2
CPM <- pris pr. 1000 visning. fx. 60kr = 1000 visninger af 0,06 kr
Avatar billede nse Nybegynder
16. september 2003 - 19:54 #3
KBytes tror jeg er størrelsen på siderne der downloades
Pages tror jeg er antal sider på din hjemmeside
KBytes og Pages er gæt, og jeg vil slet ikke begynde at gætte på resten, da chancerne for, at det er lodret forkert er ret store.
Avatar billede miss-g Seniormester
27. september 2003 - 00:41 #4
Her er en god dansk side der forklarer lidt om banner-reklamer:
http://www.mkdata.dk/pctutor/

Hvis det ikke er et direkte link, så klik på

sitemap (i venstre side øverst)
Om Banner-reklamer (i højre side)