Avatar billede flash-man Nybegynder
15. september 2003 - 22:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gem kodeord?

Hejsa Eksperter!

Vi har fået internet på min kostskole, og det er jo alt sammen meget godt, men hver gang jeg åbner et nyt browser vindue kommer denne skærm op www.bored.dk/eksperten/logon.jpg 2 gange!

Vi bruger Microsoft Firewall Client, og ville vide om der ikke er en måde, hvorpå man kan få den til at huske kodeordet, så det ikke skal skriver HVER GANG??
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. september 2003 - 22:48 #1
Det tror (håber) jeg ikke der er, det ville være en sikkerhedsbrist af de store. Fysisk adgang til din maskine og man er på, remote adgang til din maskine og man er på. Det ville være en dårlig ide.
Avatar billede flash-man Nybegynder
15. september 2003 - 23:31 #2
hm... ok, så tror jeg bare jeg vil lade vær med at søge, og nøjes med at skulle skrive bruger/kode 2 gange, hver gang... Men ellers tak!