Avatar billede tjuf Nybegynder
06. september 2003 - 12:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Emule - upload

Jeg har i øjeblikket 5 der kan dowmloade fra min comp. på en gang, hvordan får jeg sat det antal ned??
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
06. september 2003 - 13:24 #1
det kan du kun hvis du også nedsætter din download hastighed...

gå ind i instillinger -> forbindelse og sæt din upload begrænsning til 4 så er der kun 4 der kan hente fra dig af gangen! Nu kan du så dog kun hente med max 16kb i sekunden!
Avatar billede traxion- Nybegynder
06. september 2003 - 13:59 #2
det kommer da an på hvilken forbindelse han har.. hvis han nu har 1-2 mbit kører han sq da over det dobbelte i hastighed!!
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
06. september 2003 - 14:00 #3
nope ikke hvis han ikke vil share
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
06. september 2003 - 14:01 #4
rettelse:

nope ikke hvis han ikke vil share så meget...
Avatar billede traxion- Nybegynder
07. september 2003 - 01:36 #5
for det første ville jeg ikke bruge emule!! fordi at jeg har lige fornyeligt fået en mail om at hvis jeg ikke stoppede med at dl´e fra nettet ville jeg blive slæbt i retten!! for det andet kender jeg bedre steder!! men hvis du sætter den ned er det rigtigt at det vil kører langsomere, men der er ikke nogle begrænsninger på det!! det kommer an på hvor meget dem du dl´er fra har i upload og du i download!! ps. jeg ville downloade et andet sted hvis jeg var dig !! sry to say!!
Avatar billede tjuf Nybegynder
07. september 2003 - 08:51 #6
Traxion: Kunne man få at vide hvor man ellers kan downloade fra?????