Avatar billede axl_rose Nybegynder
05. september 2003 - 13:21 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Investorer søges til projekt

Goddag
Jeg arbejder på ideen om en dansk side der forgår som et slags forum/auktion. hvor folk med interesse for f. eks gamle plader, cd'er eller kassettebånd kan komme ind og sælge, bytte eller bare give ud til den første der melder sig.

Kig evt. forbi www.krellers.dk/vintagestop/

Designet er slet ikke færdig, det er bare så man kan se det der skal mere garfik på osv.

Jeg søger så investorer der vil f. eks stå for hosting eller andre der vil sponsorer ting til konkurrencer f. eks cd eller lignende. Alle der har interesse , kan skrive. Der vil selvfølgelig ved ham der vil selvfølgelig komme jeres f. eks banner på siden eller link hvad i gerne vil have.

E-mail kreller@krellers.dk

Med Venlig Hilsen
Kristian Christensen
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2003 - 14:09 #1
Har skrevet en mail
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 14:55 #2
kan du ikke lige oplyse lidt om alder, beskæftigelse og lign. så vi ved hvad vi har med at gøre
Avatar billede axl_rose Nybegynder
05. september 2003 - 15:02 #3
Jeg er 16 årig gymnasie elev, Er startet som supporter hos et webfirma.

Fra Esbjerg. :-)
Avatar billede theprofessor Nybegynder
08. september 2003 - 14:56 #4
hvis du vil financere sitet via bannerlinks, kan du prøve bannerlink exchange, som er international. (Der findes også nogen, der kun er i DK).

En byttesite kun være interresant, hvis der ikke allerede findes en i DK...
Avatar billede axl_rose Nybegynder
10. september 2003 - 10:16 #5
Jeg vil kigge på det tak!