Avatar billede sympotonic Nybegynder
02. september 2003 - 16:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Enkel og nem Online Webshop søges

Hejsa, jeg søges en online webshop, som skrevet i titlen.. Den skal ikke kunne det vilde faktisk, ikke engang en online betaling sektion =)

Læs videre hvis du mener du kan hjælpe :P

Det jeg søger er følgende:

#01: En del hvor jeg kan operette kategorier, og under kategorier.

#02: En del hvor jeg kan oprette en vare /slette / redigere, med billed visning , bestemt pixels størrelse, selvom man uploader et størrer billeder (må gerne vise hele billedet ved tryk på det lille) - Der skal kunne tilføjes vare nr. pris. og information omkring varen

#03 der skal være en "kurv", hvor man under hver vare kan sige tilføj kurv.
¨
#04 når man går hen for at se sin indkøbskurv, skal den self vise indhold, men når man trykker bestil, skal det bare laves som en email form... Dvs. at der kommer følgende felter: Navn, Efternavn: Adresse, post nr. by, email, tlf, mobil og hvor man trykekr sendbestilling, ogdermed sender den en email til min postadresse =)

Hvis der er nogen som har nogen forslag der minder meget om det, helst opensource, eller hvis i har et liggende sig til :)

DET SKAL VÆRE PHP, eller Prl. da min webserver ikke understørrer asp...

Der gives 150 Point for det bedste svar der hjælper den rigtige vej...
Avatar billede agermose Nybegynder
02. september 2003 - 16:58 #1
Avatar billede sympotonic Nybegynder
02. september 2003 - 17:59 #2
Den har jeg kikket lidt på, men desværre ikke noget jeg kan bruge...
Avatar billede ALS Praktikant
02. september 2003 - 20:51 #3
Jeg har selv lige købt GS-Shopbuilder, se http://www.gs-shopbuilder.com

Det der tiltaler mig er at det er MIN shop, ikke noget med løbende udgifter, som hvis man vælger en løsning fra www.dandomain.dk eller www.scannet.dk
Der findes en del open-souce løsninger, som f.eks. www.oscommerce.org, men alle dem jeg har kikket på kræver rigtig meget kodning for at tilpasse f.ek.s designet.
GS-Shopbuilder leveres med et antal færdige design-templates, som let kan ændres. Man kan også lave et design helt fra bunden vha. simpelt HTML.
Avatar billede fxj Juniormester
02. september 2003 - 20:53 #4
Jeg går ud fra at du har kigget på http://www.hotscripts.com

Du bude kunne strikke noget sammen med
Billedarkiv: http://www.devarticles.com/art/1/642
Indkøbskurv: http://www.devarticles.com/art/1/132/6
En form: http://www.devarticles.com/art/1/643

Sidstnævnte må kunne ændres, så den istedet for at sende til PayPal sender til dig

Hilsen
Flemming
Avatar billede sympotonic Nybegynder
03. september 2003 - 12:47 #5
Hejsa, går lige noget tid inden jeg smider svare osv ud :P jeg er igang med at teste en masse af de ting der er blevet postet herinde :D
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
14. april 2004 - 12:57 #6
hey...

jeg er i gang med at udvikle en webshop som muligvis bliver gratis...

hvis du ikke har fundet noget endnu kan du kigge på www.demoshop.shop.alnet.dk eller www.shop.alnet.dk