Avatar billede jjbjerg Nybegynder
02. september 2003 - 13:28 Der er 15 kommentarer

Køb af Heroes of might and magic 4

Jeg vil meget gerne købe orginalt spillet Heroes of might and magic 4 (gult cover).
Kontakt: jjbjerg@hotmail.com
Avatar billede hcm Nybegynder
02. september 2003 - 13:31 #1
Prøv den blå avis www.dba.dk eller www.papkassen.dk eller qxl.dk. Eksperten er ikke til køb og salg.
Avatar billede lassebm Nybegynder
02. september 2003 - 13:32 #2
har du kigget på www.spilpriser.dk ???
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 13:55 #3
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 13:59 #4
Avatar billede dd-man Nybegynder
02. september 2003 - 16:08 #9
hcm: så vidt jeg husker er der da en køb og salg kategori?
Avatar billede therevelation Nybegynder
02. september 2003 - 16:23 #10
hejsa >> ird 3do eksisterer ikke længere.

Og til jer der har linket til online shoping, jamen heroes kan ikke længere købes i forretninger og produceres jo som sagt heller ikke længere. Du skal ligesom hcm siger finde en privatperson der vil slippe sin. Du kan også prøve www.ebay.com

Hilsen Michal
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 16:55 #11
Avatar billede hcm Nybegynder
04. september 2003 - 13:13 #12
Fandt du spillet et sted?
Avatar billede the_collector Novice
05. september 2003 - 09:06 #13
therevelation>>Selvom 3do er gået konkurs, kan der stadigvæk være forhandlere som har eksemplarer tilbage. Blandet andet har Amazon tre eksemplarer til salg, hvilket du ville vide hvis du havde gidet at checke linket til Amazon.
Avatar billede ird Praktikant
06. oktober 2003 - 12:38 #14
http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Er det ikke ved at være tid til du giver lidt god feedback i denne tråd, eller lukker den ned igen
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 14:53 #15
Kunne du ikke komme med lidt feedback eller en afslutning her. Ville være dejligt at vide om problemet blev løst eller andet!!