Avatar billede app Nybegynder
31. august 2003 - 18:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken mp3-afspiller?

Hej Eksperter.

Jeg tænkte, at jeg ville fyre min S.U. af på en mp3-afspiller, men gal hvor er der mange typer, modeller og varianter at vælge imellem.

Nå, men, jeg tænkte det kunne være fedt at få nogen råd til hvad, jeg skulle investere i. Jeg har dog nogle krav, der som udgangspunkt skal udfyldes:

*Display - gerne med et geilt baggrundslys
*Minimum 128mb integreret hukommelse
*Genopladelig
*USB kombatible

mvh. app
Avatar billede skab Nybegynder
31. august 2003 - 18:43 #1
Avatar billede skab Nybegynder
31. august 2003 - 18:46 #2
Måske dette spm kunne være til hjælp: http://www.eksperten.dk/spm/383390
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
31. august 2003 - 19:06 #3
http://www.edbpriser.dk/guider/guide_vis.asp?GuideID=1012 en rigtig god guide :D

jeg vil anbefale creative muvo 128 mb, selvom den ikke har display så er den nu genial! :]
Avatar billede skab Nybegynder
31. august 2003 - 19:16 #4
Jeg har faktisk også selv Creative Muvo (dog kun 64mb :-)) - Men jeg har heller ikke noget at udsætte på den!
Avatar billede qubi Nybegynder
31. august 2003 - 19:21 #5
Inden du investerer i muvo skal du lige vide at der ikke er en hold-knap. Dvs at har man den i lommen kommer man let til at skifte nr eller skure op/ned.
Et andet irritationsmoment er at der ikke er ”resume stop” og hvis du pauser den slukker den efter lidt.

(tjek http://www.billigmedien.de inden du køber noget, de er ret billige – har selv handlet hos dem (har bl.a. bestilt MP3 afspiller MDA-818 (05))
Avatar billede app Nybegynder
31. august 2003 - 23:14 #6
Som I måske kan se, så opfylder Muvo'en altså ikke mine krav, og vil derfor aldrig komme på tale.
ITzonens anmeldelser er såmen ok, der bare en fejl ved dem, og der er datoen: de er forældet, så deeet.
www.billigmedien.de ser da ud til at være en god hjemmeside, men halløj, alle deres mp3-afspillere er udsolgt. Det gider jeg ikke.
Avatar billede app Nybegynder
31. august 2003 - 23:14 #7
Og eftersom jeg selv ordnede det hele, så snupper jeg altså mine point igen.
Avatar billede qubi Nybegynder
01. september 2003 - 07:59 #8
fair nok, men hvad endte det så med du købte?
Avatar billede app Nybegynder
01. september 2003 - 15:35 #9
http://www.jazpiper.dk/jazpiper_UBit.htm

Jeg købte Ubit'en, der er, i forhold til sit prislejde, en avanceret satan.

-display:
*LCD Screen (28x18HTN matrix)
*blue backlight
*iD3tag with song title and artiste dsiplay

-kombatible med USB 2.0.

-*128mb integreret hukommelse

-genopladelige li-ion batterier og en batterilevetid (på de genopladelige) på 12 timer.

Jeg tror ikke, man finder et bedre køb. folk roser den også gevaldigt under bedømmelse på www.eksperten.dk .