Avatar billede coolstar Nybegynder
30. august 2003 - 23:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vil du med i Musik magasin

Hejsa eksperter...

Jeg er i den situation at jeg gerne vil have en sponsor eller flere, til mit musik magasin. Jeg har self. ideer med at gribe telefonen osv. men kunne godt tænke mig at vide om nogen herinde kunne hjælpe og maybe give gode råd...

Jeg søger derfor en mand/kvinde som kan varetage den opgave at stå for pr. / sponsor ansvarligheden for magasinet...

ER lutter øre...
Avatar billede coolstar Nybegynder
30. august 2003 - 23:20 #1
Avatar billede ronni112 Nybegynder
31. august 2003 - 00:17 #2
Send en mail Ronni@Plindstrup.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
31. august 2003 - 00:32 #3
har sendt dig en mail
Avatar billede coolstar Nybegynder
31. august 2003 - 00:46 #4
kan ikke modtage mails pt. da serveren er nede så kan du ikke skrive msn eller icq her...elelrs kontakt mig på msn thomas@codevision.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
03. september 2003 - 11:01 #5
ronni112 er manden vi havde brugfor :)