Avatar billede app Nybegynder
30. august 2003 - 22:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

test af mp3-afspillere

Nogen der sidder inde med en række tests af diverse mp3-afspillere?

Jeg står og søger en god mp3-afspiller med Li-ion-batteri (dvs. genopladelige batterier) så hvis der er nogen, der kan komme med nogen råd om hvad, jeg skal købe, så er rådene også meget velkomne.

mvh.
Avatar billede bb_maze Nybegynder
30. august 2003 - 22:51 #1
Jeg er lige med på en lille lytter.....

HYGGE
Avatar billede app Nybegynder
30. august 2003 - 23:20 #2
I øvrigt:

Jeg har besluttet mig for at bruge 1400 kr i det lag. hvilket vil sige 100 kr. +/-.

Endvidere står min kæreste også og synes, at mp3-afspillere lyder som noget spændende noget, og hun har, med sine økonomi, besluttet sig at bruge 600-700 kr.

ergo er spørgsmålet:
2 Li-ion mp3-afspillere i prisklassen 600-700 kr og 1400 kr.

mvh
Avatar billede app Nybegynder
31. august 2003 - 18:14 #4
mange tak for svaret - det er okay; men 2 af testene er fra 2000, mens jeg havde set den her: http://www.lanparty.com/articles/mp3players/ .

Jeg synes ikke, jeg vil give 150 point for et link, jeg allerede har set.

:)
Avatar billede app Nybegynder
31. august 2003 - 23:08 #5
nå...

valget faldt på en jazpiper Ubit ( www.jazpiper.dk )
Avatar billede bb_maze Nybegynder
31. august 2003 - 23:44 #6
Hvis det kan være til nogen hjælp, så mener jeg at jeg har set at man kan købe den i TDC butikkerne...

HYGGE