Avatar billede armena Nybegynder
30. august 2003 - 05:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal grafik koste?

Jeg har tænkt mig at starte et lille grafik "firma", hvor jeg byder på grafik, som koster.
Dog har jeg et lille problem!

Jeg ved ikke hvad grafik skal koste, så hvis det nogen som allerede har en lille firma kørende, kan i så ikke lige fortælle det normale pris for:

Logoer/Bannere
Webdesigns

Jeg ved godt at det hele kommer an på hvad der skal laves, men jeg vil bare vide det man normalt tager for det.

Håber at der er en der ude som vil fortælle!

På forhånd tak!
MVH.
Armen L.A.
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
30. august 2003 - 09:34 #1
Har du nogen eksempler på noget du har lavet?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. august 2003 - 10:41 #2
Du kunne undersøge prisniveauet i en amerikanske stat, hvor du bor og lever til dagligt.

/per
Avatar billede armena Nybegynder
30. august 2003 - 18:40 #3
4us.dk, har lige formateret min comp. så ikke rigtigt, men har fx.
www.alawork.dk/pclogic4.jpg

hoejrup> aner ikke hvor jeg skal undersøge :|
Avatar billede armena Nybegynder
30. august 2003 - 19:17 #5
Og så lige en til:
http://alawork.dk/orient.jpg
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. august 2003 - 19:59 #6
Hvilken stat bor du i, så vil jeg prøve at finde nogle firmaer.

/per
Avatar billede armena Nybegynder
31. august 2003 - 06:13 #7
hoejrup, jeg bor i Rhode Island, men det er jo ikke kun her jeg vil lave for.. fx. også til DK ;)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2003 - 08:19 #8
Så får du svært ved at lave en prisliste, for prisniveauet i de forskellige
lande afspejler en masse faktorer. Ellers bliver du nød til at have forskellige
priser til forskellige regioner og lande.

Du kunne løse det på den måde, at du laver opgaven pr. tilbud.
Først undersøger du prisniveauet i det pågældende land, og derefter
forhandler du en pris på plads. Til sidst sender du et tilbud til firmaet.

/per
Avatar billede raszor Nybegynder
07. november 2003 - 10:21 #9
Det må vel handle om at finde en timeløn, og så simpelthen lave timesedler

Er niveauet 600-900 kr. ikke meget passende?