Avatar billede danauktion Nybegynder
28. august 2003 - 23:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Sponsor til Dansk AuktionsSite

Jeg søger en sponsor/samarbejdspartner i et eller andet omfang til mit auktionssite.

Sitet har 40.000 unikke besøgende om måneden og 160.000 visninger om ugen (Ja, om ugen!).

Samarbejdet kunne omfatte bannerbytte og/eller reklamebanner på mit Site mod fast månedlig betaling eller andet ...(?)

Har du nogen ideer, så lad mig høre :-)

Og der er flere auktioner hos mig end der er på QXL!
Avatar billede babyworm Nybegynder
29. august 2003 - 00:47 #1
Det kunne godt være at jeg var interesseret i noget bannerbytte...
Send en mail til mig på Patrick@nielsenmand.dk
Avatar billede e-cubators Nybegynder
29. august 2003 - 16:18 #2
Hej - det er slet ikke utænkeligt at vi kunne være interesserede i et dybere samarbejde (servere, hosting, reklame, evt. kapital) - send os venligst en mail

Henrik@scor.dk
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
29. august 2003 - 21:40 #3
Hvad er sitets navn, er det muligt at man kan se det?
Avatar billede danauktion Nybegynder
29. august 2003 - 21:50 #4
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
29. august 2003 - 21:58 #5
Smid oxo en mail her info@gyrosport.dk
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
29. august 2003 - 22:00 #6
Har du fremtidige planer om at udkonkurrere de andre services der allerede er på nettet? eks. den største som jeg ser er www.qxl.dk
men der er jo en del - vil lige høre hvad som gør at din er anderledes/hvorfor folk skal bruge din for fremtiden af.
Avatar billede danauktion Nybegynder
29. august 2003 - 23:55 #7
DanAuktion er større end QXL.dk målt i antal aktive auktioner- prøv at lade musen hvile over deres kategorier, og se hvor mange auktioner, de har i deres kategorier :-)
De praler så med at have 225.000 brugere, men disse mange brugere har i så fald ikke særlig mange varer at byde på.
Så mit mål er ikke at udkonkurrere nogen som helst - heller ikke QXL - det klarer de jo selv så flot uden min hjælp :-)
En tilfreds bruger skifter jo ikke leverandør.
Men du kan jo besøge sitet og selv opleve om der er nogen forskel på DanAuktion og QXL.
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
30. august 2003 - 00:23 #8
hmm, ja det er altid let at nedgøre sine konkurrenter ikke!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. september 2003 - 00:59 #9
Hvad ligger priser i for annoncer?
Avatar billede danauktion Nybegynder
07. september 2003 - 01:51 #10
Priserne på bannerreklamer kan ses her:
http://www.danauktion.dk/viewfaqs.php?cat=1#10
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. september 2003 - 01:59 #11
Måske er det bare mig, men syntes ikke det er særlig præcist.

Hvor mange udsendes nyhedsbrevet til?
Hvor mange exp er man garanteret ved en måned med et 468*60 banner
Avatar billede danauktion Nybegynder
07. september 2003 - 11:12 #12
ad 1) ca. 80 % af de registrede brugere (80% af 3700)=2960
ad 2) jeg kan garantere dig 80.000 exp men du vil sikkert få langt flere
Avatar billede nse Nybegynder
14. september 2003 - 11:47 #13
Hmm.. QXL.dk har generelt ca. dobbelt så mange auktioner som Danauktion.dk..
Avatar billede nse Nybegynder
14. september 2003 - 11:54 #14
Undskyld.. Jeg havde overset, at det var aktive auktioner.. Man kan også se, at det er blandt samleobjekter, bøger og blade og antikviteter og kunst forskellen er..