Avatar billede thortz Nybegynder
28. august 2003 - 19:27 Der er 3 kommentarer

Sponsore til www.n-slottet.dk

N-slottet.dk søger en sponsor til at dække udgifterne på vores webhotel og domæne f.eks. og på at vi kan lave nogen lidt større konkurrencer hvor man kan vinde cd,dvd og vhs videor...
N-slottet.dk er en 3d chat hvor unge kan chatte sammen om lige hvad de vil stortset. Der er omkring 3000 oprettede brugere på N-slottet.dk

Hvis i har andre spørgsmål som ikke er besvaret her i dette indlæg så bare skriv løs.

Info:
1) Som sponsor for n-slottet.dk vil i også få et banner på siderne.
Siden har omkring 250 - 300 visninger om DAGEN. Og det stiger næsten for uge der går. det går meget godt frem for siden.

2) aldersgruppen på siden er lige fra 11-17år. Der bliver stortset oprettet nye brugere hver dag. Hvor mange er der bliver oprettet er meget forskelligt fra dag til dag.

3) Antallet af unikke brugere variere (alt efter hvor mange skole opgaver, fodbold kampe de er ophængt af) Men sidst på efter-midagen - først på aftenen vender de hjem til computeren så umiddelbart er det et sted mellem 100-150 unikke brugere pr dag.

Hilsen Thomas Johansen
Webmaster/ejer
www.n-slottet.dk

P.S vi har haft søgt herinde før men eftersom at vi ikke hørte fra dem efter lidt tid blev vi enige om at prøve igen håber i interreseret... :)
Avatar billede giang Nybegynder
28. august 2003 - 21:39 #1
Vi er muligvis interesseret. Jeg undskylder at vi ikke vendte tilbage i dit tidligere indlæg, men vi har meget travlt for tiden.

Kan vi ikke få et gæstelogin til din tæller på chart.dk, så vi kan kigge nærmere på sidens besøgstal?
Du kan evt. maile det til mig på info@abcmobil.dk, hvis du ikke ønsker det offentliggjort her i forum.
Avatar billede thortz Nybegynder
28. august 2003 - 22:10 #2
Det er helt iorden... jo jeg skal nok sende sådan et til dig
Avatar billede cybermike Nybegynder
10. oktober 2003 - 15:19 #3
Hvor meget trafik regner i med det koster per måned?