Avatar billede fifafrazer Nybegynder
28. august 2003 - 14:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med kopiering af Cycling Manager 3

Jeg har problemer med at kopiere Cycling Manager 3. Jeg bliver nødt til at lave en backup for vi er to brødre der gerne vil spille spillet samtidig. CD'en er beskyttet med en rimelig ny version af Starforce protection system. Spillet udkom i Juni så det må være en ny version. Jeg har prøvet med clonecd, men det virkede ikke. Er der ikke nogen der har en løsning på problemet?

På forhånd TAK!
Avatar billede evildon Nybegynder
28. august 2003 - 14:17 #1
Jeg tror ikke det er helt lovligt at kopiere det alligevel.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
28. august 2003 - 14:18 #2
Hvis ikke dette er et brud på regler så vil jeg forslå dig at du lavede et virtual drev i stil med daemon Tools.

Hvis det er brud på reglerne så bare glem mit indlæg

MC
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
28. august 2003 - 14:18 #3
Har du prøvet den legale version: Køb 2 eksemplarer.

P.S. Du bedes lukke spørgsmålet, da spørgsmål af denne art ikke er tilladt
på eksperten.
Avatar billede fifafrazer Nybegynder
28. august 2003 - 14:22 #4
Tror du jeg er millionær mandrake666? Det med et virtuelt drev har jeg prøvet. Hvordan lukker man egentlig sine indlæg?
Avatar billede ckh Nybegynder
28. august 2003 - 14:23 #5
svarer på dit eget spm. og accepterer det
Avatar billede popsy Novice
28. august 2003 - 14:23 #6
du lægger selv et svar, og accepterer det efterfølgende.
Avatar billede fifafrazer Nybegynder
28. august 2003 - 14:25 #7
Skod-regler
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
28. august 2003 - 14:30 #8
>>fifafrazer  Siden du synes det er i orden at man bare tager det man har lyst til, så har du vel ikke noget imod at jeg kommer forbi og låner din Pc i et par uger, ser du jeg er nemlig ikke millionær, så jeg har ikke råd til en ordentlig Pc.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2003 - 16:18 #9
fifafrazer >> Hvis du synes reglerne er skod her på Eksperten, så smut på usenet i de dertil indrettede grupper.