Avatar billede brynjesmeden Praktikant
27. august 2003 - 18:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

PC-Højtaler

kan nogen svare på hvorfor det brummer i mine højtalere jeg har skiftet højtaler og jeg har også prøvet at skifte lydkort taget stikket ud til min lampe da jeg regnede med at det var omformeren der generede ,har haft mit netkort ude og fjernet mit modem jeg synes bare jeg har prøvet alt
Håber der er hjælp at hente
Avatar billede kimdy Nybegynder
27. august 2003 - 18:06 #1
køb logitech 660THX
Avatar billede kimdy Nybegynder
27. august 2003 - 18:08 #2
det er sikkert ikke dine højtaler men din omfomer til dine højtaler
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
27. august 2003 - 18:14 #3
hvad skulle der være galt med min omformer jeg har jo købt nye højtaler jbl til 1000.- kr ,omformeren kan det da ikke være, jeg har prøvet 3 sæt
Avatar billede purnas Nybegynder
27. august 2003 - 20:09 #4
dobbel klik på lydikonet nede i højre hjørne. Gå ind i avaceret under 3d dybde og slå 3D stereo enchancement til og slå den fra igen. su skulle det fungere.

Purnas
Avatar billede ird Praktikant
28. august 2003 - 10:57 #5
Sikker på de ikke står for tæt på skørmen, eller du har en mobil liggende i nærheden
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
28. august 2003 - 19:49 #6
Jeg har fået det rigtige svar i en anden tråd ellers tak
(der manglede jord på pc'en)
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 07:34 #7
Så lukker du vel dette spørgsmål!!
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
30. august 2003 - 14:39 #8
Jeg har fået det rigtige svar i en anden tråd ellers tak
(der manglede jord på pc'en)
Avatar billede ird Praktikant
30. august 2003 - 17:21 #9
Det har da ikke noget med dette at gøre!!
Men så ved man det til en anden gang. Closed for help
Avatar billede purnas Nybegynder
30. august 2003 - 19:01 #10
Undskyld, men WHAT THE FUCK er jord???, og smid lige linket til den anden tråd her, TAK.
Avatar billede ird Praktikant
31. august 2003 - 07:25 #11
Han røg direkte på min blackliste du