Avatar billede alizweb Nybegynder
19. december 2000 - 19:04 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Menu bar? - Photoshop 5.5

Jeg ved ikke hvad der er sket, men min menu bar (tools) i \"Photoshop 5.5\" Er pist væk.
Jeg har prøve hide tools og show, men intet sker
Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
19. december 2000 - 19:15 #1
Har du prøvet at tjekke, om den ikke ligger flydende men bare skjult i et hjørne af skærmen, hvor du bare næsten ikke kan se den? Kig GODT efter. Den er der nok. Jeg har prøvet det et par gange selv.
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
19. december 2000 - 19:16 #2
Men vær lige sikker på, at den er slået TIL, og kig så. :-)
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. december 2000 - 19:45 #3
Window>showt tools...
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. december 2000 - 19:46 #4
Ja.. Tryk på window i menuen, og vælg show tools.. Ganske enkelt.

/vh
Simon
Avatar billede apollo69 Nybegynder
19. december 2000 - 19:56 #5
De skulle vel ikke ligge på en skærm du har ved siden af som er slukket.*G*
Avatar billede mismis Nybegynder
19. december 2000 - 20:11 #6
det er såmen meget simplet
og mere simplet end det folk bilder dig ind

tryk på din tabulator eller (TAB) tast

så skal du bare se løjer

MVH

Teddy René Hansen
Avatar billede alizweb Nybegynder
19. december 2000 - 20:14 #7
NEj de er den ikke!
Det er vildt irriterende!

/Rasmus
Avatar billede alizweb Nybegynder
19. december 2000 - 20:19 #8
Hmm... hvor det end var henne er det ivertfald fremme igen nu!
Takker Teddy René Hansen...

Skal du ikke have point?

Og så lige en ting til...

er der ikke nogen der kender nogle gode adresse på dansk til tutorials?? + Plug-ins
???
Jeg hæver med yderligere 60 point!

/Rasmus
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
19. december 2000 - 20:19 #9
Har du kigget efter, om der ikke er en enkelt linie af pixels til syne et eller andet sted?
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
19. december 2000 - 20:20 #10
Det kan også være, at det er nisserne der er på spil ;)
Avatar billede mismis Nybegynder
19. december 2000 - 20:21 #11
ja nisserne, det er jo lige op over
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
19. december 2000 - 20:27 #12
<:-)        ku\' ik\' la\' vær\'
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
19. december 2000 - 21:05 #13
Den her ser ikke så dårlig ud:
http://freehosting2.at.webjump.com/3ef9a9291/lo/logographic-webjump/indholds.htm

Og prodics
http://www.prodic.dk/paletter.html
er måske heller ikke så dårlig...

Kan du bruge det?
Avatar billede alizweb Nybegynder
19. december 2000 - 21:11 #14
jeg kender godt de 2 der.
men det kunde du jo ikke vide.

Men! jeg kommer lige i tanke om noget:
Jeg har set en side som tit blev opdateret, men den var på engelsk (der var bla. en del med jule pynt).

Nogen der kan skaffe mig den!

->Hofman du får 10 point for dit svar!
Avatar billede alizweb Nybegynder
19. december 2000 - 21:13 #15
Jeg kendte godt de 2 der.
Men du får alligevel 10 point\'s for dem!

Jeg har engang set en side (på eng) hvor der var mange ting. og de så ud til tidt at bluve opdateret, fordi der var noget om hvordan man lavede julepynt...

Nogen der kender den, eller noget linende?
Avatar billede mismis Nybegynder
19. december 2000 - 21:15 #16
nu spørger jeg nok dumt men jeg er ny her,
hvad er det her for noget points dims ?
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
19. december 2000 - 21:17 #17
Det skulle vel ikke være
http://www.designsbymark.com/
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
19. december 2000 - 21:18 #18
Der er i hvertfald dømt julepynt, hvis du klikker dig ind på
http://www.designsbymark.com/pstips/index.shtml
Avatar billede alizweb Nybegynder
20. december 2000 - 11:30 #19
JO...
Takker så må du gerne få de point alligevel =)
Avatar billede prodic Mester
20. december 2000 - 16:11 #20
Mangler du kun Plugins nu?

Og med danske tutorials...mener du der på Dansk? eller må de gerne være lavet af Danskere?

Du kan da godt få et par stykker, selvom du nu har delt de point ud.
Avatar billede alizweb Nybegynder
20. december 2000 - 18:47 #21
Tjaaa jeg kan da godt ligge lidt fler point ud.
Men det ville være godt hvis du havde nogle gode plug-ins og så samtide at du skrev en god måde at kunne bruge dem på (du kan jo samtidig bruge dem til din side. Feed side)
Det vil jeg gerne give mange point for...

Og en anden ting er der også:
Nogen der ved hvordan, man kan lave bagrunde & figure i photoshop, for det er jo menst til textures, og et program som 3d max er alt for dyrt for lille mig!

/Rasmus
Avatar billede prodic Mester
20. december 2000 - 19:24 #22
Well, jeg kan ikke give dig en beskrivelse af Plugins, af den simple grund at jeg aldrig bruger dem. Du skal vænne dig til at bruge PS uden Plugins, det er meget sjovere uden og du kan lave det samme.
Og de \"fede\" plugins koster penge.

Ang. det med baggrunde....nævnt lidt mere specifikt om hvad du havde tænkt dig at lave. Det vil gøre det noget nemmere at hjælpe. En generel beskrivelse...det er for voldsomt. Men nogle billeder med forskellige Layer-modes og lidt forskydning af de forskellige billeder...det kan give en flot baggrund.

Du kan få det ganske gratis. Det at hjælpe betyder lidt mere end de point.
Avatar billede prodic Mester
20. december 2000 - 19:28 #23
http://www.plugins.com/plugins/photoshop/ - lidt plugins...måske også nogle gratis imellem.
Avatar billede alizweb Nybegynder
20. december 2000 - 19:54 #24
Tja baugrunde er jeg entlig meget god til at lave, men lige meget hvad jeg laver, bliver det mørkt. sux. jeg har mistet et webdesign job pga. det...
Kan du ikke give et pr. tips om kring lyse baggrunde. (og mugligvis også lyse designs?)

Jeg vil meget gerne komme i kontakt med en der kan lære mig hvordan man laver \'TING\'(items) i PS 5.5 (får snart 6.0)

/Rasmus
Hvis i har icq kan i kontakte mig på: 44535849
Avatar billede prodic Mester
20. december 2000 - 20:05 #25
Merge Visible ->Image->Adjust->Brightness/Contrast....så bliver det da lysere. :)
Avatar billede alizweb Nybegynder
20. december 2000 - 20:17 #26
HÆHÆ ja!...
Avatar billede prodic Mester
20. december 2000 - 20:22 #27
ang. det lyse. Start med nogle lysere farver! ;-)
Post nogle urls til noget af det du har lavet, så man kan se hvad det handler om.
Avatar billede alizweb Nybegynder
20. december 2000 - 20:54 #28
alizweb.dk
webaliz.subnet - se 2 designs der begge var for mørke: USer: erik pass: click