Avatar billede inger47 Nybegynder
26. august 2003 - 21:59 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

you got mail

hej igen

jeg tænker om nogle af jer har en ide til at man kan få det ligesom i film :)
i you got mail der kommer noget op på skærmen og viser at du har mail og siger det, hvilke forskellige prg. kan man få og hvor,

og er det sikkert eller farligt at køre et sådan prg som i filmen
Avatar billede fangel Nybegynder
26. august 2003 - 22:01 #1
med fx Mozilla Thunderbird (www.mozilla.org/projects/thunderbird/) kommer der en lille popup i højre hjørne (som ved messenger) der skriver "der er kommet en ny mail på kontoen: ___" - den kan desuden sættes til at afspille en .vaw fil ved modtagelse af en mail - så er det jo bare at fange en microfon og indspille en "you got mail" lyd ;)

Morten
Avatar billede inger47 Nybegynder
26. august 2003 - 22:09 #2
hej morten
mozilla så skal jeg have browseren også ikke. og det vil jeg helst ikke har efterhånden her set at den ikke kan se mange sider ordentligt

eller kaan man nøjes med mail prg. fra mozzzzzilla
Avatar billede soreno Praktikant
26. august 2003 - 22:12 #3
Mozilla Thunderbird er en standalone mail klient.

Lad dig ikke snyde af det lave versionsnummer (i modsætning til Microsofts versionsnumre er der ikke gået inflation i Mozillas). Den fungerer ganske fint.

Jeg har brugt den de sidste 2-4 måneder.
Avatar billede fangel Nybegynder
26. august 2003 - 22:12 #4
thunderbird er netop kun mail! ligsom firebird kun er browser ;)

og det er MEGET få sider den ikke kan vise ordentligt - jeg har KUN brugt mozilla siden Mozilla 1.0RC1 (de er kommet til 1.5a), og jeg bruger pt Mozilla Firebird 0.61 / Mozilla Thunderbird 0.1 - en meget god kombi

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
26. august 2003 - 22:13 #5
soreno => so i'm not alone? wonder who else knows about this non-MS alternative ;)
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2003 - 22:14 #6
Avatar billede inger47 Nybegynder
26. august 2003 - 22:23 #7
space : køre du med dette prg. ? og hvordan køre det
for det ser da virkeligt sprødt ud....;)
men vil helst ikke have problemer..
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2003 - 22:36 #8
ikke mere. Det kørte da udmærket men fandt ud af at det ikke lige var noget for mig :)
Avatar billede inger47 Nybegynder
26. august 2003 - 22:37 #9
jeg har lige rprøvet at installere incredimail. det laver problemer i flere dll filer bla kernl32 og koster en formue hvil man vil kunne bruge det med features ikke godt men ser fedt ud i deres previue
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2003 - 22:38 #10
tror nu mere det er din pc der er noget galdt med. Og er skam gratis hvis man kan leve med reklamer
Avatar billede inger47 Nybegynder
26. august 2003 - 22:43 #11
jeg gik ind og kikkede på en af featuresne og det stod at hvis man ønskede det kostede det 39$
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2003 - 22:46 #12
så har du åbenbart klikket på den forkerte reklame ;)
Der er en stor rød download knap i toppen
Avatar billede inger47 Nybegynder
26. august 2003 - 23:00 #13
hvorfor vil den ikke åbne så..den skriver at den laver fejl i dll jeg ved ikke hvorfor
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. august 2003 - 23:03 #14
Hmm... jeg har lige testet denne her. Det er muligvis noget for dig.
http://poptray.crause.co.za/downloads.php
Avatar billede inger47 Nybegynder
31. august 2003 - 22:42 #15
)tonnyb) det er for simpelt
Avatar billede inger47 Nybegynder
31. august 2003 - 22:43 #16
incredimail ser ud som om at jeg kunne bruge den men laver fejl
så jeg må prøve den igen når jeg engang for reinstalleret min cpu. måske den så kan