Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
22. august 2003 - 23:00 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Fatter ikke hvad der er galt med frontpage

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor så mange syntes frontpage er et dårligt program. har selv lavet www.tomaten.frac.dk i frontpage...
Men hvorfor er der så mange der syntes det er dårligt ?
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 23:01 #1
Fordi det laver om i ens kode og så genererer det en masse overflødig kode.
Avatar billede squashguy Nybegynder
22. august 2003 - 23:02 #2
måske fordi det er en wysiwyg editor?
Avatar billede superanden Nybegynder
22. august 2003 - 23:03 #3
fordi man med frontpage kun kan lave vha. de indbyggede funktioner, man kan ikek selv finde på noget
Avatar billede superanden Nybegynder
22. august 2003 - 23:06 #4
pas på med at reklamere omkring en ulovlig hjemmeside...

du har jo ikke rettighederne til at have billederne af de "babes" på siden !!!

luk venligst spørgsmålet !
Avatar billede superanden Nybegynder
22. august 2003 - 23:07 #5
desuden er det ulovligt at lave en hjemmeside med pornografisk materiale uden at brugeren skal fortælle at han er over 18 år !
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
22. august 2003 - 23:08 #6
superanden... take it easy :-O
Avatar billede superanden Nybegynder
22. august 2003 - 23:17 #7
sebastianrosen ->
det her er et lovligt og seriøst forum og det er ikke tilladt at have oprettet spørgsmål der omhandler ulovligt materiale !
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
22. august 2003 - 23:19 #8
ulovligt !?!? hvad er det der er ulovligt... er det babes sektionen ?
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 23:21 #9
Undskyld mig, men vi er nogle der svarer på dit spm. hvorfor afviser du så vores svar?
Avatar billede superanden Nybegynder
22. august 2003 - 23:21 #10
Jep.... Det er jo billeder du har downloadet... du har jo ikke været ude og fotografere de piger selv med deres tilladelse !

samt at hvis du har noget lovligt pornografisk material så skal du sørge for at de brugere der ser det er over 18 år !
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
22. august 2003 - 23:23 #11
jeg tror ikke du kan nævne en side af den slags jeg laver hvor de selv har taget billederne... og det er heller ikke pornografiske billeder
Avatar billede superanden Nybegynder
22. august 2003 - 23:26 #12
jeg er ligeglad med hvad de andre sider det er stadigvæk ulovligt... fordi naboen downloader er det jo heller ikke lovligt for dig at downloade !

Det er bare for dig egen skyld ! Tror bøden bliver meget stor hvis de snupper dig..!
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 23:29 #13
Jeg prøver lige igen:
Undskyld mig, men vi er nogle der svarer på dit spm. hvorfor afviser du så vores svar?
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
22. august 2003 - 23:32 #14
jeg fandt de billeder på en anden lille dansk hjemmeside
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
22. august 2003 - 23:32 #15
spm.. hvorfor er det et spm
Avatar billede superanden Nybegynder
22. august 2003 - 23:34 #16
spm = spørgsmål...

selvom du har fundet dem på en anden side er de ulovlige. ! Desuden må du jo heller ikke stjæle materiale fra en anden hjemmeside uden tilladelse..!

det er jo heller ikke tilladt at downloade musik fra en der har downloadet det et andet sted fra !
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 23:34 #17
Du spørger:
Men hvorfor er der så mange der syntes det er dårligt ?
Og det svarer vi på!
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
22. august 2003 - 23:36 #18
ups troede spm betyd = spam

skal nok få fjernet de billeder hvis de er ulovlige... men de billeder på side 2 tror jeg altså ikke er ulovlige de ligger på alle sider på nettet
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 23:42 #19
Vil du ikke svare på mit spørgsmål?
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
22. august 2003 - 23:43 #20
kan du ikke lige gøre så jeg kan give dig point.. det var fordi samtalen gik over i noget helt andet ind hvad jeg havde spurgt om..
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 23:44 #21
Jo da.
Avatar billede superanden Nybegynder
23. august 2003 - 00:08 #22
jeg kom da også med et svar i starten
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2003 - 12:22 #23
Takker.