Avatar billede -42- Nybegynder
21. august 2003 - 21:07 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Hit me!

Hvad syntes i om designet på denne side

www.cbc.dk/ddd

indtil videre er det kun physicians linket der virker.

Kom med så meget kritik som muligt, inden resten af siden bliver implementeret.
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. august 2003 - 21:19 #1
grumme bleg.

første indtryk: Dette er en reklame. bvadr.

læser "Clinically Proven"  dobbelbvadr.

efter at have læst og tænkt. hvad pokker kan det være der på een og samme tid har effekt i forbindelse med: 'hår fjerning' og 'solskadet hud'  Det er da en typisk 'Snake oil' der ukritisk lover hvadsomhelst uden overhovedet at skele til sandheden.

Det værste er nok at det ligner sådan en side som en syndflod af irriterende (og i danmark ulovlige) spam mails skal pege på.

mvh JakobA
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. august 2003 - 21:29 #2
(1) Det første indtryk er generethed og anonymitet - sidens farver er meget afdæmpet og kommer ikke rigtig til kraft.

(2) Kan godt lide selve opbygningen med stregerne der på en smart måde laver nogle inddelinger.

(3) En lidt smart effekt der kommer når man klikke fra en side til f.eks. forside - skaber lidt liv på siden.

(4) Sidder ved en 1280*1024 skærm og jeg kan ikke rigtig se hvad jeg skal bruge en scrollbar til, der er jo alligevel ikke noget at scroll ned til.
Avatar billede -42- Nybegynder
21. august 2003 - 21:38 #3
jakoba >> Det var da frit fra leveren!!! ;-)

det er et nyt corporate site for http://www.3d.dk/

jakobclausen >> hvad mener du i punkt 3?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. august 2003 - 21:42 #4
(3) Bare glem det - det er bare når man går ind på forsiden så kommer det hovede frem et kort øjeblik.
Avatar billede -42- Nybegynder
21. august 2003 - 21:43 #5
ahh okay! -Tak for feedback
Avatar billede brianandersen Nybegynder
21. august 2003 - 22:07 #6
Første indtryk: Lige min stil ;)

Kan godt lide de afdæmpede farver, på mig virker det professionelt og seriøst.

Hvad der tilgengæld pissede mig meget af var menuen på forsiden. Hvorfor er det lige at du skal holde linksne gemt når man ikke har musen over dem? Det forstod jeg aldrig og brugte en del tid på. Tænk på mindre computer-kyndige, de ville måske gå helt i sort over manglende menu.

Inde på selve indholdssiderne virker det en smule rodet. Evt. lav brødteksten en smule mørkere for at fremhæve den i forhold til alt det andet.

Ellers meget køn og gennemtænkt side!
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. august 2003 - 22:19 #7
Noget underligt her. Ingen links jeg kan finde fører til andet en http://www.cbc.dk/ddd/#

Det ser ud til at det er hele dit 'Layer1' der ikke bliver vist i Netscape 7.
Avatar billede anne-m Nybegynder
22. august 2003 - 09:24 #8
Jeg syntes at designet er ret gennemført! Det passer godt til indholdet (lidt klinisk og hygiejnisk!) jeg syntes farverne er lækre og bløde..men forsiden mangler noget blikfang. Hvad med at smide et lækkert bg. billede ind som kun ligger i højre side rundt om linjerne.
Utraditionel og gennemført men mangler lidt kontraster til det ellers stilfulde udtryk.
;o)
Avatar billede anne-m Nybegynder
22. august 2003 - 09:29 #9
Jeg opdagede lige, at du flytter nogle links når du går fra forsiden til undersiden...(log ind osv) Det er min mening at man skal forsøge at holde de ting der går igen, de samme steder i hele sitet - ellers kan brugeren hurtigt blive forvirret.
Avatar billede -42- Nybegynder
22. august 2003 - 13:48 #10
Så er der kommet lidt mere på siden.

Flashen på forsiden er blevet ændret...

Treatment er 2 niveau...

og under treatment finder man hair removal, som er tredie niveau...

Hvad siger i til flashen og 3. niveau?
Avatar billede anne-m Nybegynder
22. august 2003 - 14:05 #11
Der er ingen af linksne på forsiden der  fungerer!
Flashen er god!  lige i øjet! -  jeg er bare ikke sikker på at jeg er så vild med afslutningen, selv om jeg godt kan se at de hænger sammen med den anden grafik på siden.
Avatar billede anne-m Nybegynder
22. august 2003 - 14:31 #12
Nå..nu fungerede det!
Der er bestemt kommet mere liv i hjemmesiden. Jeg syntes stadig det er en tosset idé at rykke rundt på linksne fra side til side!
Avatar billede mjl Nybegynder
22. august 2003 - 15:07 #13
Hurra - det er længe siden, jeg har oplevet en side, der ønskes vurderet her fra Eksp. der tiltaler mig i den grad - tillykke - du har tjek på design, farvevalg og orden - 11 med pil op...

Med venlig hilsen

Conrad Dinesen
Avatar billede un-ultra Nybegynder
27. august 2003 - 13:50 #14
Første indtryk af web-sitet leder ikke tankerne hen på hårfjerning men snarere jordbærgrød med fløde, farverne er ikke dem jeg ville vælge, men jeg synes den grafiske opbygning er ok. og Flash introen lige i øjet, ikke for kort ikke for lang.
Avatar billede anne-m Nybegynder
27. august 2003 - 13:58 #15
un-ultra> Hvad har farverne med rødgrød og fløde at gøre?????????? ser du mon det samme som mig?
Eller er rødgrød lysegrønt hjemme hos dig (he,he!) :o)