Avatar billede nanders Nybegynder
19. august 2003 - 10:09 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Fonte i Internet Explorer

Kære eksperter.

Jeg er kommet til at trykke på en eller anden knap eller noget så alle bogstaverne på alle hjemmeside virker alt for store.

Jeg har ændret mine browser indstillinger til default, men lige lidt hjælper det.

Hvordan får jeg bogstaverne til at få en passende størrelse igen.

Det er ret vigtigt når jeg arbejder med hjemmesider i Frontpage at få nogle realistiske billeder på skærmen.

På forhånd tak.

NB. I netscape ser det hele fint ud - men der har jeg heller ikke pillet ved noget.

Med venlig hilsen

Anders N

Avatar billede trakavolvien Nybegynder
19. august 2003 - 10:11 #1
I din browser...
Vis > Tekststørrelse > Mellem er default
Avatar billede janemil Nybegynder
19. august 2003 - 10:11 #2
I IE retter du
Vis --> Tekststørrelse --> Mellem
Avatar billede nanders Nybegynder
19. august 2003 - 10:13 #3
Tak skal I have.

NB. Der var jeg vist ikke så hurtig.