Avatar billede lurup Ekspert
17. august 2003 - 20:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Norton Antivirus

Hej..

Jeg har norton antivirus 2 steder men 2 kontrakter så det er lovlig.
Jeg har bare kun bredbånd det ene sted og kun modem det andet sted..
Kan jeg ikke tage den opdateret fil med hjem fra den ene pc ????
Hvis ja hvor finder jeg det ????
Avatar billede spooolll Nybegynder
17. august 2003 - 20:33 #1
Du skal først ha skrevet ned hvilken norton antivirus du har + version

Så går du ind på http://www.symantec.com/downloads/ og vælger den norton antivirus du har (under product updates) og trykker browse.
Derefter version under product updates og følger trinene
Avatar billede lurup Ekspert
17. august 2003 - 23:20 #2
Kan det ikke gøres nemmere ?????

Fx. bare at kopier en fil fra den ene pc og putte det i den anden ????
Jeg mener hvis den har den sidste nye i c:\norton\0002333 ??
Avatar billede lurup Ekspert
05. marts 2004 - 19:52 #3
Lukket