Avatar billede r3ptile Nybegynder
15. august 2003 - 20:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ventrilo vil ikke connecte

Når jeg prøver at tilslutte mig til en server skriver Ventrilo "Unable to connect to server" lige når jeg har trykket. Warum?
Avatar billede Six Nybegynder
16. august 2003 - 06:03 #1
fordi du ikke har indtastet ip, port pass og default channel korrekt. eller serveren ikke kører.

Du skal huske at oprette en bruger, dvs. Lave dig et nickname.

Derefter skal du oprette en server, som man senere kan vælge i sin serverliste.

Der skal du skrive ip port pass og channel(hvis der er nogen)

Mange begår den fejl at de skriver ip og port i feltet IP
Ip: 80.80.80.80:1337

Det skal se således ud:
Ip: 80.80.80.80
Port: 1337
pass: Ditpasstilventriloserveren
Defaul Channel: Den kanal du automatisk vil joine på ventrilo-serveren

Håber du kan bruge det til noget.
Avatar billede r3ptile Nybegynder
16. august 2003 - 16:33 #2
Nej man behøver ikke at skrive chan og jeg har selvfølgelig dobbelttjekket at jeg har skrevet de andre ting rigtige. Jeg har forresten fundet ud af det, min firewall viste den der "Programmet har udført en ulovlig handling", men den kørte åbenbart alligevel i baggrunden. Jeg prøvede nemlig at åbne den påny og disable den og så virkede det.
Avatar billede r3ptile Nybegynder
18. december 2003 - 23:41 #3
Tjek