Avatar billede izemate Nybegynder
11. august 2003 - 19:44 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Nyt design ?

Er jeg den eneste herinde fra der synes at det var på tide med et nyt design ?
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2003 - 19:51 #1
ja :o)
synes det er fint som det er
Avatar billede izemate Nybegynder
11. august 2003 - 19:54 #2
Tja  meenn det er nu altid rart med noget fornyelse.. nu har dette design været der ligesiden jeg startet :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
11. august 2003 - 19:57 #3
ja
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
11. august 2003 - 19:57 #4
Jeg kan også lide designet som det er. Ellers skulle det være noget med farver og striber :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2003 - 20:11 #5
izemate> det design Eksperten bruger nu er det 3. siden Eksperten startede. Desuden er designet ikke det væsentlige ;)
Avatar billede izemate Nybegynder
11. august 2003 - 20:13 #6
KOm nu...
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2003 - 20:17 #7
Kom? Hvor vil du hen?
Avatar billede -42- Nybegynder
11. august 2003 - 20:20 #8
designet er da top vigtigt
Avatar billede izemate Nybegynder
11. august 2003 - 20:21 #9
hehe ligemeget :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2003 - 20:22 #10
-42-> ja, næst efter funktionalitet

izemate> *GG*
Avatar billede -42- Nybegynder
11. august 2003 - 20:27 #11
men funktionaliteten er jo i orden så...
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2003 - 20:29 #12
-42-> design og funktionalitet er desværre ikke 2 ting der går hånd i hånd, så nej - funktionaliteten er ikke i orden (nødvendigvis)
Avatar billede blyno Praktikant
11. august 2003 - 20:34 #13
Man kunne da lave temaer, så kunne de som ikke kan lide Eksperten Classic få noget andet at vælge.
Men jeg tror at der er mange hængepartier før at man skal begynde at kigge på designet..
Undre mig faktisk lidt at lrd ikke har været her endnu og spørge til toplisten ;o)
Avatar billede fromsej Praktikant
11. august 2003 - 22:15 #14
Hvornår bliver toplisten bragt iorden?*G*
Så behøver Lrd ikke at spørge om det. ;o)
Der er mange andre ting der bør ændres inden det bliver nødvendigt med et nyt design.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2003 - 22:20 #15
med de ting der skal laves og med den hastighed det bliver rettet - ja så kan der sgu godt gå rigtig lang tid, så jeg tror faktisk izemate har kigget i sin krystalkugle og været på forkant med udviklingen ;D
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
12. august 2003 - 15:13 #16
fuktion (som ikke er i top endnu) er da vigtiger !
Avatar billede -42- Nybegynder
12. august 2003 - 15:18 #17
Men det er stadig top vigtigt!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2003 - 19:42 #18
Designet her på siden er kun ca. 10 mdr. gammelt - så tit beøver man heller ikke skifte design :)
Avatar billede nstenberg Nybegynder
13. august 2003 - 09:14 #19
Designet er da fint som det er. Der er nogle problemer med linie-deling men hva' pokker... Mener at det fx ville være bedre at bruge tiden på en ny kategori-struktur.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
13. august 2003 - 09:14 #20
Desuden er bagmændene også ved at "opgradere" til XHTMl, så det kan jo være at der sniger sig nogle små ændringer ind :-)
Avatar billede -42- Nybegynder
13. august 2003 - 09:47 #21
Det må vi håbe, for designet er TOP vigtigt!!!
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2003 - 09:53 #22
Det er sq vigtigere med en funktionel side der er til at finde rundt i.
Avatar billede -42- Nybegynder
13. august 2003 - 09:54 #23
At finde rundt, afhænger også af designet
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2003 - 10:00 #24
Ja, men sæt det til afstemning på Ebruger, så kan du se om folk mener der er et reelt behov.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
14. august 2003 - 12:30 #25
"Designet er TOP vigtigt"... ja - et funktionelt design er vigtigt. Alt er jo "design" (jeg hader selv ordet "design" i forbindelse med websites), så det hele afhænger af om "designet" udfylder det krav sitet selv samt dets brugere stiller.

Jeg synes selv, at E's nuværende udformning er ganske udemærket. Der er stadig nogle ting der bør rettes til (efter min mening...) men ellers synes jeg at det er en ganske god løsning, Ekspertens formål taget i betragtning.

-42- >> Det nytter jo ikke noget at ændre E's udformning, hvis der ikke er nogen kvalifiseret grund til at gøre det. Ændringer for ændringernes skyld er jo bare spild af tid.

Desuden tror jeg at man skal passe på ikke at gøre E alt for poppet. Hermed mener jeg brug af al for meget frafisk lir. Det er mit indtryk at detter er hvad nogle brugere ønsker. At E i udpræget grad er bygget op via kode og ikke grafik er "top" godt.

/N.stenberg
Avatar billede izemate Nybegynder
16. august 2003 - 14:55 #26
lukker! men debatten må da gerne forsætte