Avatar billede coldblood Nybegynder
15. december 2000 - 11:24 Der er 6 kommentarer

Internet via Router

Hej!!!

Jeg har lige anskaffet mig en Zyxel 310 Router. Og havde planer om at dele min TDK adsl forbindelse over mit 100 Mbit netværk.
Men uanset hvad jeg gør kan jeg ikke få det til at virke!!! Er det nogele som kender et sted hvorder er en guide eller hvis i kan løse problemet. TAK :o)

ColdBlood aka webmaster
www.tkac.dk
Avatar billede cstern Nybegynder
15. december 2000 - 12:07 #1
har du overhovedet hul igennem? Hvis ja, er problemet så flowstop? Hvis ja igen, så slå compression fra - Zyxels og TDKs (TDCs!) er inkompatible.
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. december 2000 - 13:40 #2
NetExpres eller ProAccess?
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. december 2000 - 14:57 #3
coldblood>>> Jeg har en Zyxel 300 Prestige router, den tog 10min at sætte op og har kørt upåklagligt i 4 måneder (Internet fra CC).
Er der ikke en ret grundig vejledning med?
Avatar billede skumflum Nybegynder
15. december 2000 - 21:26 #4
Brug menupunkt 4! Husk at trykke ENTER hele vejen igennem
Avatar billede coldblood Nybegynder
16. december 2000 - 15:57 #5
I modemet er der to stik. Det ene er atm og det andet 10 mb. Hvilken en skal kablet i??? ATM lyser ikke når man putter det der i, men det gør 10 mb
Avatar billede jimsim Nybegynder
17. december 2000 - 12:28 #6
Hvis det er Netexpress, er der en faq/guide her: http://home19.inet.tele.dk/larsjust/netexpres.html#33
#33 er lidt om routere.
Så siger du \"...andet 10 mb...\" det er BT,ik\'??
Ellers er der lidt om Proaccess her: http://proaccess.jth.net/