Avatar billede nae Nybegynder
09. august 2003 - 14:32 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Boomtown cs

Jeg har overvejet at købe "det-der-boomtown-medlemskab" men er det noget i kan anbefale?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
09. august 2003 - 14:37 #1
Ja hvis du spiller derinde på deres servere jævnligt ..
Du får sammentidig rabatter inde på dere cafeer hvis du skal spille der osv.
Og så er der altid ledige pladser til City-Members på deres severe så du skal ikke begymkre dig om ikke at kunne komme ind ..
Fordi hvis der nu står 20/20 kan du sagtens komme ind for så smider den en basic member ud af severen som jo er den gratis medlemsskab ..

Var det svar nok ?
Avatar billede superanden Nybegynder
09. august 2003 - 14:47 #2
ikke medmindre du bruger deres netcafeer...

det er så mange andre servere som er 100% gratis, hvorfor betale for noget som er dårligere..?

f.eks kan du spille på
www.blezzed.dk
www.nethouse2k.dk
www.yoclan.com
osv. du kan også bare søge i netgames.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
09. august 2003 - 14:48 #3
Men ville sige BT ping in game er forrygnede go' .. Den er aldrig til at klage over .
Avatar billede lrd Nybegynder
09. august 2003 - 15:30 #4
BT ping???
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
09. august 2003 - 15:51 #5
BT ping = Boomtown ens ping i fx cs når man er inde og spille på deres servere :)
Avatar billede superanden Nybegynder
09. august 2003 - 15:57 #6
det er den jo på næsten alle servere , søg på netgames ping max 100ms... jeg vil ikke foreslå at du køber medlemskabet medmindre du også hænger ud på deres netcafeer...
Avatar billede matz Nybegynder
09. august 2003 - 16:04 #7
Ja, køb det medlemsskab fra Boomtown der er jo visse fordele ved det:

Du kan booke en selvstændig spilserver
Du får din egen serverliste osv....

Kig evt. her for mere infomation om hvad du for ud af det: http://www.boomtown.net/da_dk/user/shop.productlist.php
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. august 2003 - 08:34 #8
*GAB*
Avatar billede nae Nybegynder
14. august 2003 - 16:58 #9
Jeg har valgt at købe 3 måneders abonnement til boomtown så nu ser vi hvor godt det er... Tak for hjælpen.