Avatar billede eskeeske Nybegynder
07. august 2003 - 12:01 Der er 11 kommentarer

Angående 800*600

Eksperten.dk og specielt eksperten.dk/priser virker ikke ordentligt til 800*600. Skyder i ikke helt galt i skoven mht til det, hvor mange procent af ekspertens brugere bruger 800*600. Og hvis eksperten.dk/priser skal blive en succes skal det da virke til 800*600.

Mvh
Avatar billede riversen Nybegynder
07. august 2003 - 12:05 #1
13,5% på min hjemmeside kører med 800x600 og langt de fleste hits kommer fra eksperten, så det er nok nødvendigt. Man kan jo også selv tilpasse til fuld skærm via linket til venstre
Avatar billede lrd Nybegynder
07. august 2003 - 12:12 #2
Troede de fleste kørte 1024*768
Avatar billede lassebm Nybegynder
07. august 2003 - 12:20 #3
den giver også problemer i 1024x768

Prøv f.eks. at vælge "kategorioversigt->styresystemer->server->linux->"

her kan man ikke se de sidste. Dog kan man dog vælge dem på hoved siden, men alligevel. En lille "bug" er det vel :)
Avatar billede topaz Nybegynder
07. august 2003 - 12:46 #4
Jeg snedte en mail til adin om problemet med eksperten/priser og han skrev at det var en service som blev leveret at www.gate2prices.dk , så han var ligeglad med om det kørte i 800x600 eller ej.

Så skrev jeg til www.gate2prices.dk og fik straks det svar at de ville kikke på sagen  sammen med jacob (formodentligt vores allesammens admin ) og få det til at køre i løbet af  ugen. Dog skrev han ikke hvilken uge, og det er vist efterhånden mindst 14 dage siden.
Avatar billede admin Novice
07. august 2003 - 13:01 #5
Jeg har ikke skrevet noget om at jeg var ligeglad! Så det er løgn topaz!
Avatar billede eskeeske Nybegynder
07. august 2003 - 13:03 #6
Men kan i ikke som beløning for det fine tip skrive hvormange procent af eksperten brugere der bruger 800*600, fordi jeg vil super gerne vide det ???, kom nu.....

Mvh
Avatar billede topaz Nybegynder
07. august 2003 - 13:18 #7
<citat>
Det er en ny service som leveres fra vores partner www.gate2prices.dk</P><P>Det er muligt at vi engang vil underst&oslash;tte 800x600.</P><P><BR>Regards / Venlig hilsen Jacob Friis Larsen

</citat>
Avatar billede summer Mester
07. august 2003 - 15:00 #8
Glem alt om Eksperten og opløsning 800x600. Det er "100 år" og 600 indlæg siden det for ever blev droppet:
http://www.eksperten.dk/spm/294904
http://www.eksperten.dk/spm/301893
Tid og lyst? 600 link: http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=800x600&x=8&y=4
Avatar billede lrd Nybegynder
07. august 2003 - 16:14 #9
Topaz>> hvor står der admin er ligeglad???
Avatar billede topaz Nybegynder
10. august 2003 - 20:28 #10
"muligt ... engang..." det er bare en lidt mere høflig måde at sige : " Det bliver ikke mens jeg kan tygge smør"

Når så du ligger dertil at admin sagde sidste år efter det nye desigen var lanceret, at han da bestemt ville optimere eksperten til 800x600...... engang. Og på det år derer gået er der ikke sket en hujende fis.

Jeg har fulgt lidt med i design kategorierne, hvor der af og til er en diskussion om hvad for et format det er bedst er designe til, og hver gang siger "hajerne" samstemmende at det handler om at designe til den målgruppe man går efter.
Og admin er begyndt konsekvent at lave alle nye tiltag, så de er ubrugeligt for os 800x600 brugere.......

men jeg kan da godt forstå at han ikke vil indrømme det, da han formodentligt har en aftale med http://www.gate2prices.dk/ der ikke siger noget om at 800x600 brugere skal udelukkes.
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 22:12 #11
Luk venligst spm.!