Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. august 2003 - 17:53 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Indførsel af "Luk spørgsmål" mulighed

Hvad jeg efterhånden har lagt mærke til at der ligesom mangler på eksperten.dk er muligheden for simpelthen at lukke spørgsmålet __UDEN__ at acceptere nogle svar ...

[BEGRUNDELSE]
Tit, hvis der indenfor en vis periode ikke er indkommet svar - eller hvis disse ikke er brugbare, bliver folk bedt om at lukke deres spørgsmål -- tit sker det ved at man lægger et dummysvar, og inkasserer pointsne selv...

Problemet er så bare at dette spørgsmål, som der aldrig kom svar på nu figurerer som et spørgsmål, hvortil der er givet gyldigt/brugbart svar - Med grønt flag og det hele - og det er endda søgbart :-(

[FORSLAG]
Mit forslag er, at der kommer en ny feature - mulighed for at lukke et spørgsmål - og indfri de udlovede points - hvis der ikke er indkommet brugbare svar... Man kunne evt. lave et mørkegråt / sort flag, som signalerede at dette spørgsmål ikke førte til nogle svar - og man kan så forhindre at disse spørgsmål kommer til at optræde i søgefunktionen...

/Søren Munk Skrøder

[Dette forslag er også blevet stillet ifm. debatten i http://exp.dk/spm/383217 @ 04/08-2003 17:38:30]
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 18:00 #1
Rigtig god ide!!

Så slipper jeg oz for at få flere advarsler fordi jeg spammer i folk tråde der ikke vil lukke dem :-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. august 2003 - 18:02 #2
he he ... ja - og det ville jo være en hver CoAdmins fryd (Løsning af "problemet" LRD :-))) *LOL*
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 18:03 #3
*LOL* In their dreams! nej synes dette er en god ide!
Avatar billede blyno Praktikant
04. august 2003 - 18:15 #4
Vil de ikke også give den fordel at man ikke stiger i top 10 i diverse kategorier, fordi man har svaret på spørgsmål..
Avatar billede bearhugx Nybegynder
04. august 2003 - 18:18 #5
jo ... (omend jeg ikke selv har kendt til dette problem....)
Avatar billede fromsej Praktikant
04. august 2003 - 18:21 #6
Det er et rigtig godt forslag.*S*
Blyno>>Kan du uddybe det lidt?
Avatar billede exp Juniormester
04. august 2003 - 18:47 #7
Jeg stemmer for!
Avatar billede kenp Novice
04. august 2003 - 18:55 #8
jeg syntes også det lyder som en rigtig god idee :) har selv haft et par stykker hvor der ikke kom nogle svar!
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2003 - 18:57 #9
Problemet er så bare at dette spørgsmål, som der aldrig kom svar på nu figurerer som et spørgsmål, hvortil der er givet gyldigt/brugbart svar - Med grønt flag og det hele - og det er endda søgbart :-(

Flagene bliver altså blå ved lukning - kan ikke lige se hvad du mener???
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2003 - 18:59 #10
P.s. lukker man sit eget spørgsmål i en kategori vil disse point ikke blive regnet med i pointstatistikken - og er vist aldrig nogensinde blevet det :)
Avatar billede blyno Praktikant
04. august 2003 - 19:42 #11
fromsej -> Hr. Stigers @ 18:59:41 svarer at det ikke er tilfældet.
Jeg troede at det var således at hvis man udlovede x antal points og selv svarede og tog points, så ville man stige på den respektive top 10.
Avatar billede fromsej Praktikant
04. august 2003 - 19:52 #12
OK, så er jeg med.*S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2003 - 19:56 #13
jeg laver et eksempel hvor jeg udlover 200 point til mig selv for at bevise at jeg ikke stiger i point i den pågældende kategori. NU har jeg 13985 point i XP kategorien, så hold øje :)
http://www.eksperten.dk/spm/383639
Avatar billede blyno Praktikant
04. august 2003 - 20:09 #14
Jeg giver mig ;-)
Avatar billede schaefner Juniormester
04. august 2003 - 23:24 #15
God ide!
Avatar billede lrd Nybegynder
05. august 2003 - 07:59 #16
Morn

Synes der gennem den sidste tid har været mange ret gode forslag, men bliver nogen af dem nogensiden til noget!?
Jeg synes at hvergang der enten er ballade eller noget positivt på banen, mangler vi et besyv fra officiel side!

Jeg synes efterhånden vi er overladt til oz  selv herinde :-)

Hvor ryger disse forslag hen, og hvem behandler dem?
Avatar billede robotten Praktikant
06. august 2003 - 09:46 #17
Dejligt med for en gangs skyld et friskt og ikke mindst nyt forslag - jeg har ikke set det før i hvert fald mht. en ny flagmarkering for spm. uden svar. Kan kun bakke det op herfra.
Men på den anden side, gide rheller ikke himle op, for desværre kan jeg også bakke om om, at der ikke sker så voldsomt meget med mange forslag. Mange forslag overlapper hinanden, så mon ikke det bør ske noget på den front, så?

Selv undrer jeg mig over, at de rer brugt tid på den pris ting. Hvad er der i vejen med edbpriser?
Hvorfor ikke bruge tiden fornuftigt på fx forslag som dette?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
06. august 2003 - 11:16 #18
Kan man evt. få en Admin/CoAdmin ind ... Vil det betyde "for store" ændringer til ekspertens nuværende opbygning.... Ser ledelsen (the powers that be) dette som et  emne, som ikke har stor interesse.. eller ???

Noget respons fra "the guys upstairs", tak ! :-)
Avatar billede robotten Praktikant
08. august 2003 - 11:28 #19
Giv et besyv med her:
http://www.eksperten.dk/spm/384407
Avatar billede robotten Praktikant
18. august 2003 - 10:39 #20
Sker her mere?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
18. august 2003 - 20:18 #21
robotten >> nææ -- de fleste har vendt deres opmærksomhed mod Lrd-deaktiveringen...

Mit forslag står dog åbent indtil der er kommet en respons fra Admin om at der i det mindste er blevet set på forslaget.
Avatar billede robotten Praktikant
27. august 2003 - 11:38 #22
Tror ikke, at der når at kigge en Admin forbi her?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
27. august 2003 - 14:56 #23
*suk* -- håber ikke at dette er endnu et forslag, som bare ryger ud i glemslen :-(

*lukker*
Avatar billede bearhugx Nybegynder
27. august 2003 - 14:58 #24
"Accepteret svar: bearhugx"...

*host host*...  som om ovenstående skulle være et brugbart svar for min problemstilling ....

* Jeg trænger til en Luk Spørgsmål knap! *
Avatar billede robotten Praktikant
27. august 2003 - 15:25 #25
;)