Avatar billede clue Nybegynder
04. august 2003 - 07:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor henter jeg Service Pack 6a dansk high encryption

Hvor finder jeg denne? Hos MS kan jeg kun finde den alm. standard encryption på dansk...
Avatar billede tlaursen Nybegynder
04. august 2003 - 07:31 #1
Findes ikke, men der er en "work-around" til det.
http://www.eksperten.dk/spm/300461
Avatar billede riversen Nybegynder
04. august 2003 - 07:33 #3
nej, den er søreme ikke på dansk...sorry
Avatar billede tlaursen Nybegynder
04. august 2003 - 07:35 #4
SP6a high findes ikke på dansk. Hent den engelske som riversen henviser til, pak SP'en ud i en mappe og lav de rettelser jeg henviser til. Så kan du køre SP6a på din maskine.
Avatar billede clue Nybegynder
04. august 2003 - 07:55 #5
tlaursen: Vil det sige, at jeg skal lægge en engelsk SP6a oven i den danske NT4 (pt SP5)? Hvad sker der så? Hele problematikken opstår pga et ønske om at installere Office XP på denne NT4 maskine.
Avatar billede clue Nybegynder
04. august 2003 - 08:16 #6
... eller skal jeg lægge en dansk 40-bits på maskinen.  Med andre ord: Skal jeg tage udgangspunkt i den engelske 128-bits SP6a eller den danske 40-bits SP6a, og så foretage ændringerne i update.inf?  Venl. hurtigt svar - står og skal ud af døren :-))
Avatar billede tlaursen Nybegynder
04. august 2003 - 08:18 #7
Min fejl i sidste indlæg. Du skal bruge den danske 40-bit, med de ændringer i update.inf som jeg henviser til.
Avatar billede clue Nybegynder
04. august 2003 - 09:21 #8
tlaursen: Tak for hjælp
Avatar billede tlaursen Nybegynder
04. august 2003 - 09:30 #9
Velbekomme
Avatar billede medions Nybegynder
22. august 2003 - 12:49 #10
Hmm jeg har jeg NT 4 V.DK, skal jeg så downloade den engelske SP6.a eller hvad gør jeg?

//>Rune